امام جمعه ابرکوه:

"ما ملت امام حسینیم" رمز ایستادگی ملت ایران در برابر آمریکای جنایتکار است

حسینی «ما ملت امام حسینیم» را رمز ایستادگی ملت ایران در برابر آمریکای جنایتکار دانست و افزود: جبهه مقاومت، درس آموز مکتب امام حسین (ع) است
کد خبر: ۹۳۶۶۱۵۸
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت، اظهار کرد: روحیه ما آسیب دیده از دولت بی کفایت گذشته است و چشم انتظار روی کار آمدن دولت مؤمن، جوان، با نشاط، کارآمد و انقلابی هستیم تا برای درد‌های مزمن جامعه راه علاج پیدا کند.
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: دولتی می‌خواهیم که حرکت خود را بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب و توجه عینی و عملی به سیاست‌های اعلامی رهبری که سال‌ها است بر زمین مانده، قرار دهد. گرچه می‌دانیم رئیس‌جمهور وارث آوار‌ها و خرابی‌های دولت فرسوده گذشته است که در هشت سال فرصت‌سوزی کرد؛ لکن انتظار ملت ما این مطالبه است و منتظر نظر مجلس و عملکرد وزرای پیشنهادی هستیم.
حجت الاسلام حسینی ادامه داد: مطالبه ما از دولت سیزدهم مبارزه با فقر، فساد، تبعیض، روابط ناسالم اداری، رانت، تغییر و تحول در وضع موجود، به ویژه در وزارتخانه‌های صمت، نفت و جهاد کشاورزی است. دولت باید جهاد کشاورزی را از معضلات و گرفتاری‌هایی که جریان مافیای ثروت و قدرت در آن به وجود آورده، تطهیر کنید.
حسینی تأکید کرد: مبادی ذیربط خوب می‌دانند بسیاری از مشکلات دامداران و کشاورزان که شریان اقتصاد و معیشت مردم هستند، مانند نهاده‌های دامی را همین موریانه‌های نفوذی به وجود آوردند. این زالو صفتانی که خون شریان حیات کشاورزان و دامداران را می‌مکند و سفره مردم را خالی می‌کنند تا جیب خودشان پُر شود، برای دولت سیزدهم تهدید هستند.
وی اذعان کرد: این‌ها در اکثر وزارتخانه‌ها و بدنه اجرایی دولت هستند و فکر نکنید به راحتی دست از منافع سرشار خود برمی دارند، بلکه بی واهمه تهدید هم می‌کنند. از سوی دیگر آقای رئیسی کسی نیست که با فساد که میراث دولت و وزرای قبل است، مماشات کند؛ اما این‌ها طبق عادت زشت خود از گذشته تاکنون قفل پُست و ریاست و وزارت را با کلید رانت و رابطه باز کرده‌اند.
خطیب جمعه ابرکوه در ادامه ضمن تسلیت ایام سوگواری شهدای کربلا، ابراز کرد: عاشورا واقعه‌ای سترگ است که در تاریخ حیات بشر موجی عظیم به وجود آورد و زندگی را برای بشریت هدف دار کرد تا مسلمانان و غیرمسلمانان این آموزه را فرا گیرند. کلاس درس مکتب عاشورا، الفبای زندگی را در پرتو عزت و سعادت آموزش می‌دهد.
حسینی «ما ملت امام حسینیم» را رمز ایستادگی ملت ایران در برابر آمریکای جنایتکار دانست و افزود: جبهه مقاومت، درس آموز مکتب امام حسین (ع) است. زیباترین جلوه صبر، مقاومت و پایداری در راه هدف، عقیده و تحمل مشکلات، در کربلا بود که خوش درخشید و در نتیجه گروهی اندک حماسه شان ماندگار شد.
ارسال نظرات