فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام خبرداد:

اجرای 1200 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری، گفت:1200 برنامه با 375 عنوان ویژه هفته دفاع مقدس در رده های سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.
کد خبر: ۹۳۷۴۲۸۲
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگوی خبری به مناسبت بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان امنیت و سلامت و حرم آل الله، گفت: برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار محوری " ما مقتدریم" برگزار می شود.

سردار علی محمد اکبری افزود: برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور با رژه خودرویی و موتوری به همراه ارسال کمک های مؤمنانه به نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری آغاز می شود.

سردار اکبری افزود:1200 برنامه در قالب  375 عنوان ویژه گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در مجموعه های مختلف سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از رده پایگاه های مقاومت بسیج تا حوزه های مقاومت بسیج و نواحی سپاه و مرکز استان اجرا می گردد.

وی گفت: عناوین برنامه های شاخص در بحث محرومیت زدایی، امنیتی و فضای مجازی، طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با ویروس منحوس کرونا، کمک های مؤمنانه، می باشد.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تجلیل از ایثارگران و خانواده معظم شهداء، بیعت مجدد با آرمان های انقلاب اسلامی که 30 شهریور به صورت دیدار سراسری به صورت ارتباط تصویری ریاست محترم جمهوری با پیشکسوتان و ایثارگران کشور  از دیگر برنامه های این هفته است.

وی گفت: برنامه ها چهل و یکمین هفته دفاع مقدس با توجه به بحث کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اجرا می شود و بیشتر برنامه ها با رویکرد فضای مجازی و رسانه ای است که از صدا و سیما و رسانه های مکتوب و برخط استان استفاده می شود.

سردار اکبری، برنامه های شبانه صدا و سیما با حضور یادگاران دفاع مقدس را یادآوری کرد و افزود: فرماندهان، سرداران دوران دفاع مقدس و یادگاران ایثار و شهادت در این برنامه ها حضور یافته و به بیان خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی می پردازند.

وی گفت: آنچه در برنامه های امسال پیش بینی شده، زنده نگهداشتن یاد و خاطره و ایثار رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و الگوگیری از آن دوران است.

سردار اکبری تصریح کرد: کمک به مردم عزیز کشورمان در خصوص مقابله با ویروس منحوس کرونا با توجه به ضرورت و نیاز توجه ویژه به کادر درمان از مسایل اصلی روز می باشد و همینطور که در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما نیازمند پشتیبانی کادر درمان و پزشکی بودند، امروز هم کادر درمان و پزشکی نیازمند حضور عزیزان سپاهی و بسیجی ما هستند که الحمدالله در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سعی کرده ایم بخشی از این مشکلات را مرتفع کنیم و این بحث در هفته دفاع مقدس و بعد از آن ادامه خواهد داشت.

وی، گفت: همانگونه که مردم در ایام دفاع مقدس از جبهه ها و رزمندگان به خوبی پشتیبانی کردند، امروز هم همان رزمندگان در قالب های مختلف از مردم پشتیبانی می کنند و به صورت ویژه حمایت از نیازمندان در استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری را در دستور کار داریم.

ارسال نظرات