خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده:

اقتدار کشور ماحصل حماسه دفاع مقدس است

فرمانده سپاه نقده گفت: اقتدار ایران اسلامی ماحصل حماسه دفاع مقدس است
کد خبر: ۹۳۷۴۳۷۳
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از نقده، سرهنگ اکبر نوروزی فرمانده سپاه نقده در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد گفت: همانطوریکه مقام معظم رهبری دفاع مقدس را دانشگاه بزرگ انسان سازی عنوان کردند شهیدان باکری و سلیمانی ها نیز ثمره همین دانشگاه هستند.

وی اقتدار امروز کشور را ماحصل رشادت های دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد:امروز برای همه وظیفه است تا به دفاع مقدس نگاه ویژه ای داشته باشیم و ارزش های ان را حفظ و به آیندگان انتقال دهیم.

وی  گفت: سربازان ولایتمدار و بسیجیان جان برکف با ایثار و شجاعت و معنویت با نثار جان خود با حماسه آفرینی های به رهبری امام خمینی (ره) حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن تسلیم نکردند.

وی در ادامه به برنامه هاي شاخص اجرايي هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: يكي از مهمترين وظايف ما درطول هفته ، ادامه دادن طرح شهيد سليماني با اضافه كردن مراكز واكسيناسيون و ويزيت رايگان به همت سپاه و بسيج است تابااجراي اين طرح شاهد نتايج ملموس و پرخير و بركتي باشیم.
فرمانده سپاه نقده ادامه داد: افتتاح مسكن بهزيستي درقالب طرح محروميت زدايي و اعزام 30 گروه جهادي ، برگزاري مراسم روز سرباز ، ديدار و تجليل باخانواده شهدا ، جانبازان و غبارروبي مزار شهدا از ديگر برنامه هاي اجرايي درطول هفته دفاع مقدس هست.
وي افزود: دراين شرايط سخت کرونا كه معيشت مردم مستضعف در خطر افتاده است ما از كمك هاي مومنانه غافل نيستيم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات