همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس؛

توزیع 13 هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری، گفت: همزمان با بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، رژه کاروان کمک های مؤمنانه همزمان با یگان محمول نظامی در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۱۴۹
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس با رژه یگان های محمول نظامی و انتظامی و نمایش اقتدار یگان امنیتی بسیج در بلوار آیت الله کاشانی شهرکرد برگزار و کاروان کمک های مؤمنانه نیز از مقابل جایگاه رژه رفتند.

سردار علی محمدی اکبری در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: از ابتدای شروع رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه تاکنون در استان چهارمحال و بختیاری  بیش از 280 میلیارد تومان کمک از سوی مردم خیر و دستگاه های حمایتی جمع آوری و  500 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: در این مدت چهار هزار  سری جهیزیه ، 20 هزار بسته لوازم التحریر و 800 هزار بسته بهداشتی در استان چهارمحال و بختیاری  تهیه و تحویل خانواده های نیازمند گردید.

وی افزود:  این بسته‌های معیشتی شامل مواد خوراکی  از جمله برنج، روغن ،حبوبات، ماکارانی و رب گوجه فرنگی است.

سردار اکبری از حضور گروه ها ی جهادی در  رزمایش مواسات و کمک مومنانه و طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: 300 گروه جهادی متخصص در زمینه‌های سازندگی و عمران، فرهنگی اجتماعی، حقوق دانان، مداحان، پزشکان و طلاب با سپاه قمربنی هاشم علیه السلام همکاری داشته اند.

وی در پایان با تأکید بر تداوم نهضت مواسات و کمک مؤمنانه برای رفع احتیاجات خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا، اظهار کرد: در رزمایش امروز 31 شهریور به مناسبت گرامیداشت  چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، کاروانی شامل 10 هزار بسته کمک مومنانه از طرف دستگاه های حمایتی استان ازجمله؛ کمیته امداد امام(رحمت الله علیه)، جمعیت هلال احمر، اداره اوقاف و امور خیریه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمت الله علیه) و بهزیستی و همچنین 3هزار بسته معیشتی نیز از طرف سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  شرکت داشتند.

ارسال نظرات