استقرار ۵۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری در مرز مهران

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: امروز برای جابه جایی زائران در زمان بازگشت به کشور از امروز در مرز بین‌المللی مهران ۵۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری مستقر می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۷۶۱۳
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی حسینی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ایلام گفت: امروز برای جابه جایی زائران در زمان بازگشت به کشور از امروز در مرز بین‌المللی مهران ۵۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری مستقر می‌شود.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل برون شهری مستقر در مرز مهران در اوج پیک برگشت زائران به تدریج تا ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش خواهد یافت و این اتوبوس‌ها به صورت چرخشی زائران را به استان‌های مقصد خود جابجا می‌کنند و سپس به سمت مرز مهران باز می‌گردند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در کنار ناوگان اتوبوسی جهت تسهیل در اعزام زائرین ناوگان عمومی سواری نیز در نظر گرفته شده و به جهت جلوگیری از گره‌های ترافیکی تمهیدات لازم مبنی بر دپو ناوگان در بخش‌های مختلف انجام و با ادرات استانی به ویژه استان‌های همجوار هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفته و مشکل خاصی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: اتوبوس‌ها در بخش تجاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واقع در مرز مهران مستقر هستند و مسافران در بدو ورود به مرز سوار اتوبوس‌ها شده و به سمت استان‌های خود حرکت می‌کنند و تا روز پنجشنبه هفته جاری که بازگشت زائران ادامه دارد در مرز مهران مستقر هستند و حمل و نقل زائران را بر عهده دارند.

ارسال نظرات