خبرهای داغ:

دفاع مقدس الگوی کادر درمان برای خدمت به مردم

شاهرود_مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان گفت: کادر درمان با تاسی به فرهنگ دفاع مقدس ایثار، اخلاص و ایستادگی خود را نشان داده و باید این‌ها ماندگار و حفظ شود.
کد خبر: ۹۳۷۸۲۱۲
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی در یادواره شهدای سلامت که به همت حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری سپاه شاهرود در حوزه علمیه خواهران امام صادق (ع) با حضور خانواده شهدا و کادر درمان و بسیجیان برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه در طول بیش از چهل سال عمر انقلاب اسلامی ملت ما همیشه در جهاد و دفاع بوده است افزود: در ابتدای انقلاب کودتا‌ها و غائله‌ها و ترور‌ها و بعد جنگ تحمیلی هشت ساله بر کشور ما انجام شد.
او افزود: بعد از جنگ تحمیلی نیز جنگ نیمه سخت و نرم و اقتصادی بر کشور ما تحمیل شده و این دفاع‌های مقدس ما همچنان ادامه دارد همانطور که رهبر انقلاب فرمودند که خرمشهر‌ها در پیش است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان با تاکید بر استفاده از تجربیات و درس‌های این دفاع‌های مقدس بویژه جنگ تحمیلی گفت: ما اگر می‌خواهیم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موفق شویم باید دفاع مقدس و فرهنگ ناب آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
او با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشوراست افزود: ایثار و فداکاری و استقامت و ایستادگی و ولایت پذیری و ایمان و اخلاص از ویژگی‌های دفاع مقدس است و باید این ویژگی‌ها نسل به نسل منتقل شود.
حسینی دیباجی با اشاره به ویروس منحوس کرونا نیز گفت: در این بیش از ۱۹ ماه که با این ویروس دست به گریبان هستیم کادر درمان ما با تاسی به فرهنگ دفاع مقدس ایثار و اخلاص و ایستادگی خود را نشان داده و با نثار جان خود در کمک به همنوعان خود تلاش وافری کرده اند و باید این‌ها ماندگار و حفظ شود.
او الگوگیری کادر درمان از دوران دفاع مقدس را یادآور شد و اظهار کرد: کادر درمان ما امروز مانند دوران دفاع مقدس در خدمت مردم است و با ایثار جان در کمال اخلاص همه تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام می‌دهند و این جای تقدیر فراوان و تجلیل دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها