خبرهای داغ:

تاکید بر قانون مند کردن فضای مجازی/ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

شاهرود_رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهرود بر قانون‌مند شدن فضای مجازی و پیگیری این مهم تاکید کرد و گفت: فضاسازی فرهنگی در راستای ترویج عفاف و حجاب در جامعه مثل اجلاسیه شهدا نیاز است.
کد خبر: ۹۳۸۲۵۳۵
|
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹

تاکید بر قانون مند کردن فضای مجازی/ترویج فرهنگ عفاف و حجاببه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: با ورع‌ترین مردم کسی است که در شبه‌ها توقف کند و روزگار ما بخش اعظم از آن شبهات نرم افزاری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
او افزود: عابدترین مردم کسی که واجبات خود را انجام دهد و زاهدترین مردم کسی است که حرام را ترک کند و وقت بین المال و پول بیت المال و بهنگام عمل نکردن نیز شامل این حرام است و کوشاترین مردم کسی است که گناه انجام ندهد.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاهرود با تاکید بر اینکه عده‌ای معدود عَلَم طغیان بر علیه نظام با کشف حجاب برداشته اند، راهکار عملی و فوری در این راستا و تصمیم عملی و حرکت منسجم در برخوردار این هنجارشکنان خواستار شد.
امینی با بیان اینکه در موضوعات مختلف آموزش و پرورش تاثیرگذار است و در بحث حجاب نیز باید به این امر توجه کرد، افزود: شبکه شاد فرصت و ظرفیتی است که باید استفاده کرد چرا که اثرگذاری بر دانش آموزان و خانواده‌های آنان دارد.
او بر قانون‌مند شدن فضای مجازی و پیگیری این مهم تاکید کرد و گفت: فضاسازی فرهنگی در این راستا در جامعه مثل اجلاسیه شهدا نیاز است و باید فضاسازی حجاب و عفاف توسط دستگاه‌های مربوطه انجام پذیرد.
رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود افزود: قیمت‌ها باید نظارت شود و اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی پلکانی شهر را به سمت ساماندهی بهتر پیش ببرند.
او بر استفاده از ظرفیت علمی و زیرساختی نرم افزاری دانشگاه در موضوع اقتصاد نیز توجه داد و به فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز اشاره کرد و گفت: این فروشگاه‌ها قارچ گونه و با کپی برداری از غرب و حمایت دولت ایجاد شده و باعث ضایع شدن کسبه جزء ما شده است و باید نظارت ویژه بر آن‌ها شود.
۴۵ درصد برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان شاهرود اجرا شد
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم دبیر ستاد فریضتین شهرستان شاهرود نیز با تبریک هفته ناجا، با اشاره به اجرای مطلوب برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در مجموع در سطح استان بیش از ۳ هزار برنامه اجرا گردید که ۴۵ درصد آن مربوط به شهرستان شاهرود بود که بسیار خوب از نظر کمی و کیفی با همکاری همه دستگاه‌ها اجرا گردید.
فرمانده سپاه شاهرود بر توجه جدی به منکرات و معروفات در جامعه نیز تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها