خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

بسیج برای حل مشکلات اقتصادی به دولت کمک کند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت:بسیج برای حل مشکلات مختلف از جمله مسائل اقتصادی به دولت کمک کند.
کد خبر: ۹۳۹۱۱۲۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان، اظهار کرد: تشکیل بسیج از الهامات الهی به امام خمینی (ره) بوده و ایشان این تشکل طیب را از آیات الهی الهام گرفته و پایه ریزی کردند.

 وی ادامه داد: بسیج به راستی شجره طیبه است و روز به روز برکات این شجره در کشور نمایان می شود؛ بسیج براساس اقتضائات زمان در تمامی صحنه ها حضور فعال داشته و لازم است که این حضور تداوم یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح شهید سلیمانی که توسط بسیجیان برای مقابله با ویروس کرونا اجرا شد، به اذعان مسئولین بهداشت و درمان در مقابله با این ویروس مؤثر بوده است.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: در حال حاضر اقتضاء زمانی ایجاب می کند که بسیج درخصوص ایجاد و تقویت بصیرت و معنویت در جامعه وارد عمل شود، این نهاد انقلابی باید با تمام توان درخصوص تقویت بصیرت سیاسی و دینی در کشور تلاش کرده و نقشه های دشمنان علیه کشور را خنثی کند..

قریشی خاطرنشان کرد: دشمنان درصدد از بین بردن و کم کردن معنویت در بین مردم است، لذا بسیج باید تقویت معنویت جامعه را در صدر برنامه ها و فعالیت های خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: جهاد اکبر مبارزه با هوای نفس بوده، تنها راه و سلاح مقابله با هوای نفس معنویت و تقوا است، لذا بسیجیان باید در این راستا گام بردارند.

این مسئول اضافه کرد: نقش آفرینی بسیج در خصوص مباحث اقتصادی نیز بسیار مهم بوده، دانشمندان و عالمان بسیجی باید در مباحث اقتصادی وارد عمل شده و در رفع مشکلات به دولت کمک کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات