همزمان با هفته بسیج؛

رزمایش ۱۰۰ گروه جهادی در ایلام آغاز شد

رزمایش بزرگ خدمت‌ رسانی ۱۰۰ گروه جهادی با هدف محرومیت زدایی در نخستین روز از هفته بسیج همزمان با سراسر کشور در استان ایلام آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۹۱۲۸۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین آغاز این رزمایش با رمز "یا امام حسن عسکری (ع)" روز شنبه با حضور جمعی از فرماندهان سپاه امیر المومنین (ع) در سپاه ناحیه شهر ایلام برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) استان ایلام در این آیین گفت: رزمایش بزرگ خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی در قالب نهضت‌ خدمت مومنانه همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته بسیج با فعالیت نقاط مختلف استان انجام می‌شود.

سردار قدرت الله کریمیان افزود: این رزمایش با هدف خدمت به محرومان در عرصه های مختلف عمرانی، بهداشت . درمان و حوزه اجتماعی از امروز ۲۹ آبان تا هشتم آذرماه برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: طی یکسال گذشته اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب طرح های کمک مومنانه، خرید جهزیه و انجام کارهای خرد عمرانی در مناطق محروم استان هزینه شده است.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومین (ع) استان ایلام با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار گروه های جهادی بسیج در حوزه محرومیت زدایی، گفت: فعالسازی و تقویت هر چه بیشتر این گروه ها در سراسر استان بیش از پیش مورد توجه مسئولان و دست اندرکاران قرار بگیرد.

۲۹ آبان تا پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

ارسال نظرات