سردار اکبری خبر داد؛

ثبت هزار و ۳۵۰ گروه جهادی در بام ایران

سردار فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم علیه السلام از ثبت،سازماندهی و حضور فعال ‌هزار و ۳۵۰ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۱۵۷۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با نخستین روز از هفته مبارک بسیج، رزمایش سراسری اقتدار جهادگران با شعار سازماندهی میدانی، خدمت‌رسانی گسترده، برگزار شد.

سردار علی‌محمد اکبری با تبریک هفته مبارک بسیج افزود: ۴۲ هزار گروه جهادی در کشور فعال و ثبت شده که از این تعداد ‌هزار و ۳۵۰گروه جهادی در اطلس جهادی سپاه استان چهارمحال و بختیاری ثبت شده و یکهزار و ۵۰ گروه جهادی دیگر هم در استان فعال هستند که هنوز ثبت نشده‌اند اما همیشه پیشرو و پیشگام در گره‌گشایی مشکلات، در همه زمینه‌ها هستند.

یادگارسالهای دفاع مقدس ادامه داد: گروه‌های جهادی بسیج برای مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خدمات ارزشمندی از جمله کمک به بیماران کرونایی در حوزه بستری در بیمارستان، سرکشی از خانواده آنها، حضور در قرارگاه مواسات و کمک مومنانه را ارائه کردند.

سردار فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم علیه السلام به کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: در این ایام مردم مومن  استان چهارمحال و بختیاری با همراهی گروه‌های جهادی، بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان کمک در قالب کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی توزیع کردند.

سردار اکبری افرود: در حوزه محرومیت‌زدایی و رسیدگی به نیازمندان نیز ۴۰۰ خانه توسط گروه‌های جهادی برای مردم نیازمند استان احداث شد و سه هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه کامل نیز توسط گروه‌های جهادی تهیه و تقدیم به زوج‌های جوان نیازمند شد.

یادگارسالهای دفاع مقدس با اشاره به ارائه خدمت توسط بسیج جامعه پزشکی در سال‌های گذشته و امسال در مناطق مختلف و با اولویت مناطق محروم و توسعه نیافته، گفت: کمک به بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و تزریق واکسن کرونا از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی استان است.

سردار فرمانده ارشد نظامی استان اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا، گروه‌های جامعه پزشکی و سایر گروه‌های بسیج در قالب بسیج سازندگی، با ارائه خدمت بی‌منت، در همه ی عرصه‌ها به خصوص خدمت‌ رسانی به آسیب‌دیدگان کرونایی فعالیت داشتند.

سردار اکبری با اشاره به آمادگی بسیجیان برای خدمت رسانی به نیازمندان، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری "بسیج پاره تن مردم است "و بسیجیان فعالیت در عرصه های محتلف را وظیفه خود می دانند و خدمت بی منت ارائه می‌دهند و دنبال شغل و نام ونشان نیستند.

در رزمایش سراسری اقتدارجهادگران۶۰ گروه جهادی حضور داشتند که برای خدمت‌رسانی،عازم مناطق کمتر برخوردار استان شدند.

ارسال نظرات