به همت سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان

مسابقه نقاشی و خوشنویسی ویژه نوجوانان زنجانی برگزار می شود

زنجان- مسئول بسیج هنرمندان استان زنجان گفت:به مناسبت هفته بسیج مسابقه نقاشی و خوشنویسی ویژه نوجوانان به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۹۱۶۴۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ابراهیم رستمخانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج مسابقه نقاشی و خوشنویسی ویژه نوجوانان 12تا 18 سال به همت سازمان بسیج هنرمندان و با مشارکت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.

 

مسابقه نقاشی و خوشنویسی ویژه نوجوانان زنجانی برگزار می شود

 

وی با اشاره به موضوعات مسابقه خاطرنشان کرد:نقش بسیج در مقابله با کرونا، حجاب و عفاف، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با مواد مخدر از موضوعات این مسابقه می باشد.

 

مسئول بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه این مسابقه ویژه نوجوانان 12 تا 18 سال استان زنجان می باشد؛افزود: شرکت کنندگان می بایست به همراه اثر ارسالی، مشخصات کامل خود شامل (نام و نام خانوادگی - نام پدر - کد ملی - تاریخ تولد - شماره تلفن همراه - آدرس محل سکونت - عنوان اثر ارسالی) را در قالب فایل word و به همراه فایل عکس پرسنلی و تصویر شناسنامه ارسال نمایند.

 

رستمخانی با بیان اینکه در صورت برگزیده شدن اثر، باید ظرف مدت یک هفته اصل اثر به سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان تحویل داده شود،تصریح کرد:علاقمندان می توانند آثار خود را از تاریخ 25 آبان لغایت 15 آذر ماه سال جاری ازطریق پیام رسان ایتا به شماره 09302156170 ارسال نمایند.

 

این مسئول در پایان با بیان اینکه زمان اعلام نتایج مسابقه مذکور 13 دی ماه 1400 (همزمان با روز جهانی مقاومت)از طریق کانال «هنرمندان زنجان» در پیام رسان ایتا به آدرسHonarmandan_Zanjan_ir می باشد،یادآور شد:به نفرات برگزیده اول تا سوم به ترتیب مبلغ 5،3 و2 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات