فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌های سرشار علمی در استان یزد

سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مراسم افتتاحیه نمایشگاه علم و فناوری استفاده از ظرفیت‌های سرشار علمی در استان یزد تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۹۱۹۰۹
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار رضا پورشمسی صبح امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه علم و فناوری استان یزد که در حسینیه ثارالله برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌های علمی در استان یزد و سطح کشور، گفت: در بحث بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب در خصوص علم و فناوری تاکیدات بسیار زیادی دارند و خواستار توجه ویژه به آن هستند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه امروزه جوانان و مکتب دینی کشور این بستر را به وجود آورده که در حوزه علم و فناوری سرآمد جهان باشیم اضافه کرد: نمایشگاه علم و فناوری نمایان گر این مسئله است که در دانشگاه‌ها و در بین اقشار مختلف شاهد پیشرفت‌های چشمگیر بوده ایم.

وی با تاکید بر اینکه با این همه ظرفیتی که در استان یزد وجود دارد می‌توانیم قدم‌های مثبتی را در جهت پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی برداریم، افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها و بارور کردن آن مشروط به این است که باور داشته باشیم که ابتدا این توانایی را داریم و دوم اینکه بسیج به عنوان یک کمکار در حاکمیت، گفتمان جریان علم و فناوری را در استان جاری و ساری سازد.

ارسال نظرات