خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در رزمایش ثامن:

عالی ترین خصوصیت بسیج، ولایت مداری اوست

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با بیان شاخصه های اصلی بسیج؛ ایمان، جهاد، شجاعت و بصیرت را از مهمترین این خصوصیات برشمرد و افزود: عالی ترین خصوصیت بسیج، ولایت مداری اوست.
کد خبر: ۹۳۹۲۳۲۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

  به گزارش خبرنگار خبرگذاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا در رزمایش ثامن با حضور در جمع بسیجیان در فضای مجازی اتصاف به این خصوصیات را عامل پیروزی بسیج در دفاع مقدس، پیروزی در خدمت رسانی به مردم و پیروزی در برابر توطئه های مختلف دشمنان دانست.

وی گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون ما شاهد نمایش قدرت عظیم بسیج در صحنه های حساس مقاطع مختلف تاریخ کشور هستیم و حضور مقتدرانه و اثربخش در کنار مردم در انواع مشکلات و بلایای طبیعی و غیرطبیعی از افتخارات این نهاد مقدس است.

حجت الاسلام مهدی نیا با بیان اینکه مبدا حرکت ما اسلام و نهضت عاشورا و مقصدمان گسترش تمدن اسلامی و آماده سازی بستر ظهور منجی در جهان است، اظهار داشت: قطب نما و نقشه حرکت ما از مبدا تا مقصد، ولایت فقیه و مسیر ترسیمی ایشان است و هر گونه انحراف از این مسیر ولایت، منجر به انحراف از آرمان ها و اعتقاداتمان خواهد شد.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه مهمترین مطالبه رهبری از جوانان و بسیجیان را بصیرت خود و روشنگری عامه مردم عنوان کرد و آن را لازمه پیشرفت دانست و متذکر شد: دشمنان با تحریف واقعیات و وارونه جلوه دادن آن، تحمیل مشکلات اقتصادی، و عملیات روانی و تحریم، شبانه روز تلاش می کنند تا مردم را مایوس کرده و مقابله با استکبار را برای آنان، ناممکن جلوه دهند.

   حجت الاسلام مهدی نیا سستی ایمان، بی بصیرتی و انحراف از ولایت را عامل اصلی عدم تحقق اهداف عالیه اسلام توسط اصحاب دوران ائمه(ع) عنوان کرد.

وی بیان کرد: امروز به برکت وجود بسیج که از الهامات الهی بر قلب امام راحل است توانسته ایم دنیای دو قطبی شرق و غرب را در هم شکسته و قطب سومی به نام اسلام را به جهانیان عرضه کرده و با عبور از چله اول انقلاب و بهره گیری از تجربیات گذشته، گام دوم آن را محکمتر و استوارتر آغاز کنیم و نابودگر هیمنه استکبار باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها