مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری مسابقات کشتی لوچو جام شهدای ششم بهمن آمل / شرکت ۱۳۷ لوچوکار در مسابقات پهلوانی

ساری- مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا از شرکت ۱۳۷ لوچو کار در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: این رقابت‌ها طی دو روز در سالن ورزشی پیامبراعظم (ص) آمل برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۸۷
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

خبرگزاری بسیج، سرهنگ کاظم غفارپور در حاشیه مسابقات کشتی پهلوانی لوچو جام شهدای ششم بهمن آمل درگفتگو با خبرنگار بسیج از آمل با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات استانی کشتی لوچو در شهرستان آمل گفت: این رویداد به مناسبت حماسه ششم بهمن آمل، یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و علامه ذوالفنون علامه حسن زاده (ره) برگزار شد.

 مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا با بیان اینکه در برگزاری این مسابقات سازمان‌های بسیار زیادی نقش داشتند، افزود: سازمان ورزش بسیج سپاه کربلا هم با توجه به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی در این مسابقات نقش آفرینی کرد.

 سرهنگ غفارپور در ادامه با اشاره به اهمیت احیای فرهنگ و سنت کشتی لوچو، اضافه کرد:، با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به ورزش‌های بومی و محلی، برگزاری این مسابقات هم باعث نشاط و شادابی در جامعه می‌شود و هم اینکه مردم کشتی دوست مازندران علاقه ویژه‌ای به این ورزش بومی دارند.

 مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا در بخش دیگری ازسخنان خود از شرکت ۱۳۷ لوچو کار در این دوره از مسابقات هم خبر داد و افزود: این رقابت‌ها  طی دو روز در سالن ورزشی پیامبراعظم (ص) آمل برگزار شد.

سرهنگ غفارپور اضافه کرد: این دوره از مسابقات با سرپهلوانی دو لوچوکار بابلی و کسب مقام پهلوانی لوچوکاران جویبار، نور، عباس آباد و بابل در ۵ وزن به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها