به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه

قبور شهدای قاسم آباد رفسنجان عطرافشانی و گل باران شد

به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی و گرامی داشت مقام شهید مطهری غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء قاسم آباد حاجی از توابع رفسنجان
کد خبر: ۹۴۳۰۲۱۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛محمدیه نژاد فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س) ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی و نیز مقام استاد شهید مطهری اظهار کرد: بسیجی یعنی امام علی(ع)؛ که تمام وجودش را وقف اسلام کرد.
وی افزود: این بدان معناست بسیج در نقطه آرمانی و حد اعلای خود انسان های کامل از جمله انبیاء و اولیای معصوم را در خود جای داده است.

قبور شهدای قاسم آباد رفسنجان عطرافشانی و گل باران شد
محمدیه نژاد تصریح کرد: از این رو قدم نهادن در این عرصه مقدس باید همراه با عزم و جزمی محکم به سوی تعالی همه جانبه باشد و این مهم جز با تزکیه نفس و معرفت علمی و عملی امکان پذیرنیست.

وی خاطرنشان کرد:امام راحل نیز در ساماندهی نهاد بسیج برتقویت مسائل اعتقادی بسیجیان تاکید داشتند و از حوزه و دانشگاه خواستند تا چارچوب های اصیل اسلام ناب (ص)را که اسلام مبارزه باتحجر و استکبار و پول پرستی است در اختیار همه اعضای بسیج قرار دهند.

محدیه نژاد افزود: اهمیت و نقش بنیادین آموزشهای «عقیدتی- سیاسی» در نهاد فراگیری همچون بسیج از اینجا به خوبی آشکار می شود؛ آموزش هایی که باظرافت و دقت انتقال دهنده ارزشهای اسلام ناب و اندیشه های درخشان حضرت امام می باشد.

ارسال نظرات