با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

یادواره ۴۰ شهید روحانی استان زنجان برگزار می شود

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان گفت:با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،یادواره ۴۰ شهید روحانی استان زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۲۱۱۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

حجت الاسلام حسن بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به کنگره طلاب و روحانیون کشور اظهار کرد:نخستین کنگره ۴۰۰۰شهید طلاب و روحانی کشور ۴خردادماه سال جاری در استان قم برگزار می شود.

 

یادواره ۴۰ شهید روحانی استان زنجان برگزار می شود

وی با بیان اینکه استان زنجان نیز ۴۰شهید روحانی تقدیم نظام و انقلاب نموده است،تصریح کرد:یادواره شهدای روحانی استان زنجان برگزار می شود.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه یادواره شهدای طلاب و روحانی زنجان روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت ۹:۳۰ در محل سالن نور این استان برگزار می شود،گفت:سخنران این مراسم حجت الاسلام حسین طیبی فر،جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه می باشد.

 

 

حجت الاسلام بیگدلی در ادامه به سایر برنامه های اجرا شده اشاره کرد و افزود:دیدار با خانواده شهدای روحانی استان و اهدای هدیه رهبری،برگزاری همایش حکمت مطهر وتجلیل از مربیان برتر عقیدتی سیاسی،برگزاری میزگردهای بصیرتی با حضور رزمندگان روحانی، فضاسازی فرهنگی مجازی و تبلیغی ،چاپ بروشور،نامگذاری اماکن عمومی به نام شهدای طلاب و روحانی نمونه ای از اقدامات صورت گرفته است.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان ادامه داد: برگزاری مسابقات کتابخوانی و ورزشی ،مسابقات ختم قرآن کریم و اجرای رزمایش در فضای مجازی با هشتگ شهدای روحانی از دیگر برنامه های اجرا شده به مناسبت کنگره ۴۰۰۰روحانی کشور می باشد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات