خبرهای داغ:

مبارزات حسنی بخشی از تاریخ انقلاب را در آذربایجان تشکیل می‌دهد

در پیام فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت سالگرد درگذشت حجت الاسلام حسنی آمده است: مبارزات حسنی بخشی از تاریخ انقلاب را در آذربایجان تشکیل می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۳۳۴۹۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی به مناسبت سالگرد درگذشت حجت الاسلام حسنی پیام صادر کرد:

متن کامل پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

مجاهد نستوه حجت الاسلام مرحوم حاج شیخ غلامرضا حسنی یكی از روحانیون مبارزی بود، که فعالیت‌ها و مبارزات وی، بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی در آذربایجان را تشكیل می‌دهد و انقلاب اسلامی در این خطه، بدون نام و یاد حسنی معنا و مفهوم نخواهد داشت.

ایشان پیش از پیروزی انقلاب اسلامی پیرو مقتدا و مولایش امام خمینی(ره) بود، و دیدارهای وی قبل از انقلاب با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نشان می‏دهد، رهبر کبیر انقلاب اسلامی درستی مسیر پیموده شده توسط این دلاور آذربایجان را تائید کرده اند، که بعدها حضرت امام(ره) وی را به نمایندگی از طرف خود برای رسیدگی به امور مردم آذربایجان غربی و امامت جمعه ارومیه منصوب فرمودند.

این روحانی وارسته در روزهای آخر عمر پر برکت خود وقتی از انقلاب حرف می‌زدند، چنان محکم بودند، که دل را می‌لرزاند و به یقین سادگی و صفا و صداقت در گفتار و رفتارش از خصوصیاتی بود که در کلام او می درخشید..

اینجانب سالگرد رحلت اين عالم جليل القدر را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالي)، جامعه حوزوی و دانشگاهی و مردم شريف استان تسليت عرض کرده و از خداوند متعال براي آن فقيد سعيد علو درجات الهی و برای بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل مسألت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی

انتهای پیام

ارسال نظرات