اهدای پیراهن شماره ۱۱ تیم ملی به کنگره شهدای جامعه عشایری کشور

در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای جامعه عشایری پیراهن شماره ۱۱ تیم ملی به احترام ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور به این کنگره اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۶۴۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نخستین کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور از ‌۲۹ الی ۳۱ خرداد به مدت سه روز با میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

بر همین اساس پیراهن شماره ۱۱ تیم ملی با حضور «میرشاد ماجدی» سرپرست فدراسیون فوتبال، «طهمورث حیدری» عضو هیات رییسه و رئیس کمیته امور استان‌ها و «اکبر ترکی» نماینده ستاد برگزاری این کنگره به یاد ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور به این کنگره اهدا شد.

‌این کنگره با رویکرد فرهنگی، محرومیت زدایی و خدمات رسانی، همچنین اهداف امدادی بهداشتی و تقویت وحدت اقوام برای نخستین بار به میزبانی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش بسیج؛ سه ویژه برنامه برای این کنگره درنظر گرفته شده است؛ که شب شعر با حضور شعرای ایل و قرائت 12 شعر برگزیده از بین 300 شعر رسیده به دبیرخانه کنگره اولین برنامه می باشد که روز یکشنبه 29 خرداد ساعت 16:30 در فرهنگسرای شهرکرد اجرا خواهد شد.

تجلیل از 75 شهید مدافع حرم جامعه عشایری دومین برنامه در راستای این کنگره ملی است که روز دوشنبه 30خرداد در فرهنگسرا اجرا می شود  و آخرین و مهم ترین برنامه نیز اجلاسیه کنگره 11هزار شهید جامعه عشایری است که مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد میزبان آن در روز سه شنبه 31خردادماه می باشد.

ارسال نظرات