برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در بروجن

به همت قرارگاه محله اسلامی پایگاه مقاومت بسیج شهدا و محله دانشسرای بروجن مسابقات فوتبال خیابانی در زمین چمن مصنوعی شهرداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۱۲۳۳
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت قرارگاه محله اسلامی پایگاه مقاومت بسیج شهدا و محله دانشسرای بروجن مسابقات فوتبال خیابانی برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت شهدای بروجن و مسؤل برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد و با حضور 20 تیم در دو رده سنی نوجوانان و جوانان از پایگاه های مقاومت بسیج شهر بروجن و به مدت 20 روز برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط بین نوجوانان و جوانان و کشف استعداد های برتر از محلات کمتر برخوردار عنوان کرد.

در رده سنی 15-12 سال تیم شهید یعقوبی پایگاه امیرالمؤمنین علیه السلام موفق به کسب مقام اول و تیم شهید شاکری پایگاه شهید رجایی به مقام دوم نائل آمدند.

و در رده سنی 18-15 سال تیم شهید قرنی پایگاه عمار یاسر موفق به کسب مقام اول و تیم شهید سلطانی پایگاه شهدا به مقام دوم این مسابقات دست یافتند.

در پایان مسابقات با حضور جمعی از مسؤلین به تیم های اول و دوم هر رده سنی مدال و جام قهرمانی اهدا شد و با هدایای نقدی از زحمات آنها تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات