خبرهای داغ:

امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است

رئیس دادگستری خوی گفت: امنیت اقشار مختلف مردم خط قرمز دستگاه قضایی کشورمان است.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۵۶
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

به گزارش بسیج از خوی، حجت‌الاسلام عباسعلی امامی در آیین دیدار با فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی  که در سالن جلسات دادگستری شهرستان ترتیب یافت، اظهار کرد: شهید آیت‌الله بهشتی و شهید حاج قلی‌زاده دادستان شهید خوی مایه فخر و مباهات قوه قضاییه هستند، پس با الهام از این شهدای وارسته در زمینه اجرای عدالت گام برداریم.

وی با بیان اینکه، باید راه این شهیدان در اجرای عدالت و مبارزه با فساد در جامعه استمرار پیدا کند، اضافه کرد: دانشجویان رشته‌های حقوق و قضا باید با این شهدای وارسته و دانشمندان متعهد بیشتر آشنا شوند.

رئیس دادگستری خوی با بیان اینکه، اولویت اصلی دستگاه قضایی در کشور ایجاد اعتماد در مردم نسبت به دادگستری است، اضافه کرد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم، تا مردم بتوانند با اعتماد کامل و خیال راحت برای احقاق حق خود به دستگاه قضا مراجعه کنند.

امامی اهتمام برای حراست از امنیت شهروندان اعم از امنیت جانی، مالی واقتصادی را خط قرمز دستگاه قضایی شهرستان به تبع از استان و کشور دانست، گفت: ما متولیان دستگاه قضا در صورت لزوم از خون‌مان خواهیم گذشت، ولی اجازه نخواهیم داد، عده‌ای امنیت اجتماعی و امنیت اقتصادی جامعه و شهروندان را دچار مخاطره کنند.

ارسال نظرات