جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

مهره های نفوذی صدر اسلام مخالف تشکیل حکومت اسلامی بودند

حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر گفت: مهره های نفوذی صدر اسلام که مخالف تشکیل حکومت اسلامی بودند امروز می گویند با اساس حاکمیت اسلامی جور نیستیم
کد خبر: ۹۴۴۹۳۱۴
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در حسینیه شهدای شهر جیرفت برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام «حسین طیبی فر» با بیان این مطلب که تنها به واقعه کربلا به عنوان یک واقعه تاریخی نباید نگاه کرد، گفت: باید تاریخ کربلا را مطالعه و بیان کرد و  بدانیم این تاریخ چه تاثیری در زندگی ما دارد.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: اهل بیت (ع) همواره توصیه بسیاری بر بیان واقعه کربلا داشته و سفارش کرده اند که ما اهل بیت (ع) را زیاد یاد کنید.

 

وی خاطرنشان کرد: قرآن کتاب انسان ساز و قانون اساسی بشریت است و نیمی از این کتاب آسمانی داستان است.

 

حجت الاسلام طیبی فر داستان های قرآن کریم را آموزنده برشمرد و اظهار کرد: این داستان ها برای این است که خداوند بگوید؛ مردم دیروز چه کردند که پیروز شدند و شما امروز چه کار انجام دهید تا پیروز شوید و اگر عده ای دیروز ذلیل شدند شما امروز چه کار کنید که ذلیل نشوید.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: تشکیل حکومت پیامبر اکرم (ص) موجب انسجام مسلمانان، ایجاد قانون و داشتن فرمانده شد.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: در دوران حکومت پیامبر اسلام (ص) افرادی بودند پای سخنان آن حضرت می نشستند و می گفتند؛ سخنان شما را هم شنیدیم و هم اطلاعت می کنیم اما عده ای گفتند؛ سخنان شما را شنیدیم و اطلاعت نمی کنیم.

 

وی تصریح کرد: مهره های نفوذی در زمان پیامبر (ص) خود را به عنوان مسلمان جا زدند و ماموریت داشتند که  اجازه ندهند اسلامی که پیامبر (ص) آورده به جایی برسد، در واقع آنها به دنبال انحراف بودند و می خواستند مانع انجام رسالت پیامبر (ص) شوند.

 

حجت الاسلام طیبی فر ابراز کرد: آدم های نفوذی شعار و حرف شان، حرف اسلام است اما عمل شان بر خلاف اسلام می باشد و به خواسته های دشمنان عمل می کنند تا بتوانند در آینده اساس حکومت پیامبر (ص) را از بین ببرند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران نفوذ رسید و مهره های نفوذی در جنگ تحمیلی به دشمن گرا می دادند که زیرساخت های کشور را بمباران کند.

 

وی تاکید کرد: مهره های نفوذی صدر اسلام که مخالف تشکیل حکومت اسلامی بودند امروز می گویند با اساس حاکمیت اسلامی جور نیستیم.

 

حجت الاسلام طیبی فر در خاتمه گفت: منافق یعنی کسی که چهره اسلامی و دینی دارد اما دل و عملش با دشمن است نان جمهوری اسلامی و نظام را می خورد مسئولیت می گیرد اما در عمل همراه دشمن است.

ارسال نظرات