خبرهای داغ:

رسالت امروز خبرنگاران نقش آفرینی در عرصه جهاد تبیین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در همایش گرامیداشت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران خانه مطبوعات استان سمنان گفت:رسالت امروز خبرنگاران این است که با قلم های خود در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۹۴۵۰۶۹۳
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات استان سمنان که در اردوگاه فرهنگی تفریحی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد با اشاره به اهمیت نقش رسانه در ابعاد مختلف قدرت اظهار داشت:در گذشته مؤلفه های قدرت در سه بخش عمده شامل مؤلفه نظامی، مؤلفه امنیتی و مؤلفه اقتصادی تقسیم می شد اما در سال‌های اخیر یک مؤلفه به مؤلفه‌های قدرت اضافه شده‌است و آن قدرت رسانه و مطبوعات است .
وی افزود:در این چند سال اخیر انقلاب اسلامی افتخارات و دستاوردهای عظیمی را به دست آورده است و دشمنان نمی‌خواهند این موفقیت ها که موجب امیدواری در اقشار مختلف مردم می شود به‌ جامعه و بخصوص نسل جوان معرفی شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان با اشاره به همزمانی روز خبرنگار با روز عاشورا تصریح کرد:تقارن روز خبرنگار و روز عاشورا در سال جاری یعنی درک نقش و جایگاه علم‌داری حضرت زینب (س) که اگر این رسانه حسینی در عرصه جهاد تبیین وارد میدان نشده بود و پرچم داری نمی کرد ،واقعيات حادثه کربلا در تاریخ به فراموشی سپرده می شد.
حجت الاسلام حسینی دیباجی نقش خبرنگاران انقلابی در شکست نقشه شوم نظام سلطه در القای یأس و ناامیدی در جامعه را با اهمیت دانست و افزود:رسالت امروز خبرنگاران این است که با قلم های خود در عرصه جهاد تبیین نقش آفرینی کنند تا با ارائه تصویری درست و منطقی از انقلاب اسلامی روحیه خودباوری و امید را در جامعه گسترش دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها