خبرهای داغ:

مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان  معرفی شد

آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۸۵
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، این مراسم با حضور حجت الاسلام حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و حجت الاسلام کهساری مسئول نهادرهبری در دانشگاه های استان و آحاد کارکنان ناحیه و مدعوین برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این مراسم اظهار داشت: وظایف مهم دانشجویان نقش و تاثیرگذاری در دانشگاه و جوامع است که برخی از این وظایف عبارت از آگاه سازی ملت ها که با یادآوری جمله شهید بهشتی در این خصوص که فرمودند "دانشجو موذن جامعه است" حضور دانشجویان در عرصه های تبیینی و روشنگری پرداخت و افزود دانشجو انقلابی باید مسئولیت پذیر باشد و با قوت به ایفای نقش در لایه های مختلف بپردازد.

وی از دیگر وظایف دانشجویان را مطالبه گری عنوان کرد و گفت: مطالبه گری یکی دیگر از ویژگی های مهم دانشجویان است که بسیار تاثیر گذار است،منتهی مطالبه گری که بر پایه منطق و عقل و انصاف باشد و باید مراقب باشید که در بیتر مطالبه گری ،ناامیدی را القا نکنید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان اظهار داشت: بهبود در زمینه علوم انسانی اسلامی که لازمه داشتن جامعه سالم وجود نیر های متعهد و متخصص در جامعه است و این وظیفه حوزه و دانشگاه است که افراد را هم در بحث دینی هم علوم تخصصی تربیت کند.

دیباجی بیان کرد: هوشیاری در قبال مسائل دانشگاه ، دانشجویان باید در هر عرصه و موضوعی هوشیارانه و با فکر عمل کند یک نمونه آن اماده سازی فضا جهت جایگزینی اساتید انقلابی متعهد و متخصص و بصیر در جوامع دانشگاهی است.

وی حضور نیروهای جوان و صاحب فکر در بدنه بسیج دانشجویی را از جمله دارایی ها و داشته های این نهاد انقلابی خواند و گفت: حضور نیرو های جوان موجب توان افزایی و اجرای موفق برنامه ها در سطوح دانشگاهی و ماموریتی خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ در پایان جلسه مسئول امور روحانیون سپاه استان ضمن قرائت تقدیر نامه حجت الاسلام فرزین مسئول سابق نمایندگی ناحیه بسیج دانشجویی ،حکم مسئولیت حجت الاسلام آجدانی مسئول نمایندگی جدید ناحیه بسیج دانشجویی را قرائت فرمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها