در شهرچلیچه برگزار شد؛

یادواره آبروی کوچه افتخار محله

همزمان با ایام اسارت آل الله "یادواره آبروی کوچه افتخار محله" در شهرچلیچه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۱۶۷
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره فرمانده شهید "جانمراد محمودی"در شهرچلیچه و محله ای که این شهید بزرگوار زندگی می کرد برگزار شد.

در این این برنامه که با حضور آحاد مردم ،خانواده معظم شهدا و مقامات استانی برگزار شد، حجت الاسلام امان اللهی از راویان کشور با تسلیت ایام اسارت آل الله گفت: شهدا انقلابی واقعی بودند و باید راه شهدا را با روشنگری جهاد تبیین ادامه دهیم.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدا، زنده نگهداشتن یاد شهدا و تذکّر برای خودمان است و می‌توانیم با استفاده از بیانات علما و همرزمان شهدا مایه تذکر به عموم مردم هم باشیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست".

حجت الاسلام امان اللهی افزود: امروز ما باید راه شهدا را با روشنگری ادامه دهیم و برای مردم انقلابی‌گری را تبیین کنیم و یاد خدا و دفاع از ولایت فقیه را با زنده نگه داشتن دین خدا حفظ کنیم.

کارشناس مسایل مذهبی تاکید کرد: فرهنگ شهادت با برپایی یادواره ها باقی می‌ماند، زنده بودن نظام الهی ما طی بیش از چهار دهه گذشته به برکت فرهنگ ایثار و شهادت و تبعیت از ولایت است.

وی هدف از برگزاری این مجالس شهدا را بیعت با دین، ولایت فقیه، مقاومت و خستگی ناپذیری  عنوان کرد و گفت: شهدا متدین و پایبند به دین و انقلاب اسلامی بودند این خیلی مهم است متدین زندگی کنید و پایبند به ارزش های والای دین مبین اسلام باشید.

درابتدای برنامه فرزند شهید محمودی به خیر مقدم گویی پرداخت و از عوامل برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد، حاطره گویی همرزمان شهید محمودی و تجلیل از خانواده معظم شهید محمودی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات