امام جمعه وردنجان؛

عفت و پاکدامنی ارزنده ترین زینت زنان و گرانبهاترین گوهر برای آنان است

امام جمعه وردنجان در جلسه روضه هفتگی گفت: عفت و پاکدامنی ارزنده ترین زینت زنان و گرانبهاترین گوهر برای آنان است.
کد خبر: ۹۴۵۱۸۴۳
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی محمدی با تسلیت ایام اسارت آل الله اظهار داشت: از منظر اسلام یکی از مهم ترین وظایف بانوان پاسداری از حریم حجاب و عفّت است.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: در قرآن کریم بیش از 20  آیه به ضرورت و امر حجاب برای زنان تصریح شده و در چهارده آیه و در احادیث فراوان نیز هشدارهای مؤکد در این زمینه وجود دارند.

امام جمعه وردنجان افزود: عفت و پاکدامنی ارزنده ترین زینت زنان و گرانبهاترین گوهر برای آنان است.، حضرت زینب کبری سلام الله علیها درس عفّت را در مکتب پدر آموخت، پدری که فرمود:" پاداش مجاهد شهید در راه خدا از پاداش عفیف پاکدامنی که قدرت بر گناه دارد و آلوده نمی شود،بزرگ تر نیست، عفیف پاکدامن، فرشته ای از فرشته هاست".

حجت الاسلام محمدی در بخش دوم سخنانش با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان عزیز به مهین اسلامی گفت: آزادگان سر افراز ایران اسلامی با الگوگیری از مکتب انسان ساز عاشورا حسینی و با تأسی از سیره قهرمان صبر، ایثار و فداکاری حضرت زینب کبری سلام الله علیها اسوه کامل صبر، استقامت و بصیرت هستند، آزادگان عزیز توانستند با پایداری و مقاومت حماسه‌ای بی بدیل را خلق کنند،عزت و اقتدار حسینی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی به ثبت برسانند.

امام جمعه وردنجان افزود: آزادگان قهرمان ایران اسلامی با تمسک به سیره عملی سرور و سالار شهیدان و آزادگان جهان حضرت اباعبدالله‌الحسین‌ علیه السلام و پیام رسانان کربلا حضرت امام زین‌العابدین علیه السلام و عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیها نماد ماندگار پایداری و مقاومت در دوران حماسه و رزم شدند و واقع دشمن را به اسارت در آوردند.

در این برنامه حجت الاسلام عبدالصمدکاظمی به روضه و مرثیه خوانی در مصائب اسارت آل الله پرداخت و حضار در ماتم جانسوز کاروان اسرا از کربلا تا کوفه و شام اشک ماتم ریختند.

ارسال نظرات