رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبر داد

امحاء بیش از ۷۵۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان

زنجان - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از امحاء بیش از 758 کسلو گرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت : میزان کشفیات مواد مخدر در سه سال گذشته بیش از ۴ تن بوده است.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۳۷
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سرهنگ سعید بابایی در مراسم امحاء مواد مخدر با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر در سه سال گذشته بیش از ۴ تن و ۳۹ کیلوگرم بوده است گفت: از این مقدار ۷۵۸ کیلوگرم قابلیت امحاء داشت.

امحاء بیش از ۷۵۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در زنجان
 
وی با بیان اینکه امسال هم بیش از ۶۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف وضبط شده است افزود: در این باره هزار و ۵۰۰ نفر عوامل خرده فروش و تهیه و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
 
دادستان عمومی استان هم ، به سوداگران مرگ هشدار داد و گفت: در رویکرد جدید اموال قاچاقچیان و سوداگران مرگ ضبط و شناسایی می شود و هیچ اغماضی در برخورد با آن‌ها نخواهیم داشت.
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم با اشاره به اینکه با تعامل دستگاه قضا اقدامات خوبی در راستای مبارزه مواد مخدر انجام شده است، گفت:شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر به دنبال ساماندهی معتادان متجاهر است.

رضایی افزود: مرکز زنان برای معتادان متجاهر در کمترین زمان ممکن افتتاح و مرکز مردان هم برای معتادان کارتن خواب جمع آوری و ساماندهی خواهد شد.

ارسال نظرات