خبرهای داغ:
استاندار سمنان:

بهترین راه مبارزه با آمریکا مردم داری و کار کردن است/ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز موفقیت‌ها

شاهرود_ استاندار سمنان با تاکید بر اینکه بهترین راه مبارزه با آمریکا مردم داری و کار کردن است، گفت: رمز موفقیت ما، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و حرکت در این مسیر است.
کد خبر: ۹۴۵۲۱۲۰
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

بهترین راه مبارزه با آمریکا مردم داری و کار کردن است/ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز موفقیت‌هابه گزارش خبرنگار بسیج، سیدمحمدرضا هاشمی در یادواره شهدای شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی شاهرود در محوطه این شرکت با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان با اشاره به اینکه دو دستاورد‌ها مهم انقلاب اسلامی، ولایت و امنیت است، افزود: ما در ناامن‌ترین نقطه جهان هستیم، اما جمهوری اسلامی به عنوان امن‌ترین کشور در میان ناامن‌ترین نقطه، امنیت را فراهم کرده و باید از مردم یمن و افغانستان بپرسیم که امنیت یعنی چه؟
او افزود: امروز امنیت ما مدیون خون شهداست و پیشرفت‌های ما برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است و اگر ابرقدرت‌ها در مقابل ما زانو زدند به خاطر شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت و نعمت ولایت و امنیت است.
استاندار سمنان با تاکید بر اینکه شهدا نیاز به یادواره‌ها ندارند و ما نیاز داریم، گفت: در مقابل آسیب‌های اجتماعی و دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا سد محکمی است.
او با بیان اینکه امروز تهاجم نظامی حمله به مغز هاست و الان مورد تهاجم فرهنگی دشمن هستیم، افزود: برای مقابله با دشمنان در حوزه تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت دارد و باید با روحیه ایثار و شهادت گام برداریم تا در جنگ اقتصادی پیروز شویم.
رئیس شورای تامین استان سمنان با اشاره به اینکه هشتمین کشور دنیا در تولید تجهیزات نظامی هستیم، گفت: رمز موفقیت ما در همه حوزه ها، گرامی داشت فرهنگ ایثار و شهادت است که آثار معنوی هشت سال دفاع مقدس هر روز بیشتر از گذشته نمایان می‌شود.
او تاکید کرد: باید کار جهادی و شبانه روزی کرد تا فرهنگ ایثار و شهادت ترویج و بهترین راه مبارزه با آمریکا مردم داری و کار کردن است و اعتماد رفته را باید با کار جهادی به فرموده رهبر انقلاب برگردانیم.
هاشمی، امیدآفرینی، وحدت و انسجام و صمیمیت را نیاز امروز عنوان کرد و افزود: در سطح استان و شهرستان اتفاقات خوبی افتاده و اقدامات زیرساختی خوبی با سفر ریاست جمهوری رخ داده و ارتقا بودجه استان سمنان به رتبه چهارم با تلاش نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس انجام شده و نوید بخش فردایی بهتر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها