استاندار ایلام:

قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، مصداق بارز بهره گیری دولت سیزدهم از نیروی‌های انقلابی است

بهرام نیا با بیان اینکه آبرسانی به ۵۰۷ روستای محروم تحول عظیمی در استان ایجاد می کند، گفت: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه جهاد آبرسانی استان بالاتر از میانگین کشوری است.
کد خبر: ۹۴۵۲۴۶۴
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، استاندار ایلام در نشست قرارگاه محرومیت زدایی سپاه،  با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)  استان و مجموعه اعضاء، اظهار کرد: یکی از اقدامات خوب دولت کار و کرامت، استفاده از  ظرفیت نیروهای با روحیه جهادی، انقلابی و دلداده به نظام بوده است.

 

« حسن بهرام نیا»  با بیان اینکه مصداق بارز این مهم همین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه است، تصریح کرد: قرارداد جهاد آبرسانی بین وزارت نیرو و قرارگاه بسیج سازندگی منعقد شد و این مهم تحول عظیمی در استان ایجاد می کند.

 

استاندار ایلام با اشاره به مبلغ تعیین شده برای آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان گفت: ۵۰۷ میلیارد تومان برای آبرسانی به ۱۲۸ روستای استان هزینه می شود که با رایزنی های انجام شده این تعداد به ۲۰۰ روستا افزایش می یابد که اعتبارات این حوزه نیز افزایش خواهد یافت.

 

وی با بیان اینکه میزان پیشرفت فیزیکی پروژه جهاد آبرسانی استان بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: این اهتمام و همدلی در مجموعه جهاد آبرسانی استان بسیار بی‌نظیر است.

 

 بهرام‌نیا با قدردانی از تیم قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان و سردار شاکرمی گفت: این تیم، یک تیم فنی، پای کار و با روحیه جهادی است که کار عملیات آبرسانی را به خوبی دنبال می کند.

ارسال نظرات