همایش دختران حاج قاسم با حضور دانش آموزان بسیجی در شهرستان ارزوئیه برگزار شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ارزوئیه گفت: همایش دختران حاج قاسم با حضور فرماندهان و اعضای شورای واحد های بسیج دانش آموزی در شهرستان ارزوئیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۴۳۹
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارزوئیه فرمود در جمهوری اسلامی ایران مدرسه به عنوان مرکز تعلیم و تربیت مورد توجه است، اظهار کرد: بسیج دانش آموزی به عنوان بزرگترین تشکل دانش آموزی کشور همواره تلاش کرده است تا در راستای تعالی معرفتی و بصیرتی دانش آموزان در کنار آموزش و پرورش با اجرای برنامه های فراگیر و متنوع قدم بردارد.

وی با اشاره به وقایع اخیر و نقش دختران در حوزه عفاف و حجاب در جامعه و کنشگری دانش آموز در مدرسه و در بین همسالان خود، تصریح کرد: امروز همایش دختران حاج قاسم با حضور دانش آموزان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محسن اسماعیل زاده با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش توانمندسازی دانش آموزان دختر در راستای کنشگری فرهنگی در سطح مدرسه بود، عنوان کرد: حضور دانش آموزان انقلابی در کنار هم موجب هم افزایی و قوت قلب آن ها می‌شود.

وی با بیان اینکه اساتید حاضر در این همایش چگونگی کنشگری مثبت فرهنگی در تعامل با ناهنجاری ها و موضوعات عفاف و حجاب را آموزش دادند.

اسماعیل زاده با بیان اینکه دانش آموزان بیانیه را برای تجدید پیمان با رهبر معظم انقلاب و اعلام پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی را به امضا رساندند، افزود: حجاب از احکام مهم و ضروری دین مبین اسلام است که منافع و برکات زیادی برای جامع و آحاد آن دارد و زنان و دختران جامعه اسلامی ما نسبت به آن اهتمام دارند؛ باید برای فرهنگ سازی عمیق فراگیر و پیگیری نحوه اجرا صحیح توسط همه دستگاه‌های مرتبط تلاش و اهتمام شود.

وی با بیان اینکه در این همایش برنامه های مفرحی در نظر گرفته شده بود، ابراز کرد: سرود عمو قاسم در این همایش اجرا شد

ارسال نظرات