فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

راهیان نور فرصتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز باید سیره و منش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای همه ما به یک فرهنگ متعالی تبدیل شود، زیرا با داشتن این فرهنگ، هیچ دشمنی نمی‌تواند به این مملکت نظر داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۹۷۳۲۵
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار حسینی صبح امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی با اشاره به اینکه کاروان راهیان نور نقش مهمی در انتقال فرهنگ و مفاهیم دفاع و جهاد دارد اظهار کرد: فرهنگ جهاد و شهادت باید در جامعه ما نهادینه شود و بهترین کار برای این امر تداوم و گسترش هرچه بیشتر این کاروان هاست.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: راهیان نور یک حرکت جهادی در راستای ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در جامعه ما است که باید از این برکات برای اعتلای نظام و انقلاب استفاده نماییم.

وی با تاکید بر اینکه کاروان راهیان نور یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌ها برای تقابل با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: امیدواریم که این کاروان‌ها بتواند که در تداوم آرمان‌های امام راحل و شهدا نقش بسزایی داشته باشد.

سردار حسینی در ادامه خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان جامعه از مهمترین اهداف برگزاری اردو‌های راهیان نور دانشجویی است که به عنوان یک برنامه بزرگ فرهنگی در دانشگاه‌ها باید انجام پذیرد.


در ادامه این مراسم توحید رستمی، فرمانده بسیج دانشجویی استان کردستان با بیان اینکه این دانشجویان از دانشگاه‌های کردستان و دانشگاه فرهنگیان هستند، اظهار داشت: امروز ۲۶۰ دانشجو خواهر و برادر در قالب کاروان راهیان نور به مدت یک هفته عازم جبهه‌های جنوب کشور هستند.

وی بیان داشت: اعزام دانشجویان راهیان نور در کردستان نسبت به سال‌های گذشته۳ درصد رشد داشته است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش نیرو‌های جوان و حلقه‌های میانی در حکمرانی اشاره کرد و گفت: باید به جوانان و نقش جوانان در حلقه‌های میدانی و نقش معنویت و سبک زندگی اسلامی در بیانیه گام دوم در مقابل سبک زندگی غربی توجه شود.

وی تصریح کرد: رسالت بسیج دانشجویی در تحقق بیانیه گام دوم و همچنین استفاده از ثروت عظیم دفاع مقدس است و باید به سمتی حرکت کنیم که تربیت جوان دارای ایمان و غیرتی دینی محقق شود.

رستمی استقبال دانش‌آموزان از شرکت در اردو‌های راهیان نور را نشانه پویایی و پای کار بودن جوانان و دانشجویان دانست و عنوان کرد: تربیت دانش‌آموز و دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی و آشنایی آنان با گوشه‌ای از رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس از جمله اهداف اعزام این کاروان‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات