صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۲ - 28 June 2023
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ملت ایران رئیس جمهوری انقلابی می‌خواهد، گفت: 7 میلیون بیکار در داخل کشور وجود دارد و باید شبانه روز وقت بگذاریم تا این معضل را حل کنیم.
کد خبر: ۸۸۵۲۴۶۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سیدحسین نقوی‌حسینی در یادواره شهدای تویسرکان که با عنوان یادبود 119 لاله بهاری در مسجد صادقیه این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز در آستانه یک تحول بزرگ قرار داریم و باید به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم چراکه مدیون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا از طرف خداوند گلچین و برگزیده شده‌اند، گفت: در جنگ تحمیلی ایران و عراق دشمن در روبرو قرار داشت و دفاع مقدس جزو جهاد اصغر است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ابراز داشت: امروز در جنگ اصلی هستیم جنگی که در آن عقیده مردم مورد هجوم قرار گرفته است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن آن را 100 برابر سخت‌تر از جنگ 8 ساله ایران و عراق دانست و افزود: کشور ایران در حال حاضر نیاز به بسیجی‌های انقلابی دارد.

نقوی‌حسینی تصریح کرد: امروزه کشور ایران دارای قدرت موشکی بالا است و تا موضع دشمنان می رود و قدرت نابودسازی آنان را دارد، به همین دلیل دشمنان از کشور ایران واهمه دارند.

وی با بیان اینکه آمریکا جرأت ندارد یک گلوله به سمت کشور ایران شلیک کند، گفت: کشور ایران امروز مقتدارانه ایستاده است و دارای قدرت است و دشمنان نیز بر این امر اذعان دارند.

* کشور ایران دارای بهترین دیپلماسی‌ است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه انرژی هسته‌ای عنوان کرد: بازرس های آژانس نیز در بازدید از فوردو باور نمی‌کردند که همه آنچه می‌دیدند ساخته دانشمندان ایرانی باشد.

وی اضافه کرد: کشور ایران دارای بهترین و زیباترین دیپلماسی‌ها است و این امر را به عنوان کسی که دکترای رشته سیاست را دارد عرض می‌کنم.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه کشور ایران بیشترین شرکت‌کننده در انتخابات را خواهد داشت، ابراز داشت: ما باید تلاش کنیم این حضور به حداکثر خود برسد و این موضوع اولین اولویت است.

وی ادامه داد: دومین موضوع انتخاب رئیس جمهور است که انتخاب آن نیاز به اطلاع از شرایط کاندیداها دارد تا اینکه اصلح‌ترین شخص انتخاب شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که در تراز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی یادآور شد: سومین موضوع منابع مالی کشور است که در دست رئیس جمهور قرار دارد و حتی مجلس حداکثر 5 درصد می‌تواند آن را جابه جا کند و بر اساس قانون اساسی نمی‌تواند ردیف بودجه‌ای را کم و زیاد کند.

نقوی‌حسینی با بیان اینکه رئیس جمهور فرانسه گفت وقتی ما کشور و مرز نداشتیم کشور ایران دارای دولت بوده است، افزود: ملت ایران با این تاریخ و تمدن رئیس جمهوری می‌خواهد که نگاهش به خارج نباشد و انقلابی عمل کند.

* برجام برای کشور ما هیچ چیزی نداشت

وی با اشاره به بحث برجام اظهار داشت: من به عنوان سخنگوی کمیسیون برجام اعلام می‌کنم که هیچ بانک خارجی با ما کار نمی‌کند و این برجام برای کشور ما هیچ چیزی نداشته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: هیچ سرمایه‌گذار خارجی نمی آید در ایران سرمایه گذاری کند، چراکه تحریم سرمایه گذاری در ایران فقط از روی کاغذ برداشته شده است.

وی عنوان کرد: برجامی که توسط آقایان تهیه شد به گونه‌ای است که نه می‌توانیم به عقب بازگردیم و نه به جو حرکت کنیم.

نقوی‌حسینی ابراز داشت: رهبر انقلاب در آغاز سال 96 در آستان قدس رضوی فرمودند که اگر مشکلی در کشور وجود داشته باشد ضعف مدیران است.

وی با اشاره به معیارها و ملاک‌های رئیس جمهور از دیدگاه رهبری افزود: به کسی رأی دهید که انقلابی، متدین، پرکار و با انگیزه باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: باید در برابر دشمنان ایستاد چراکه عقب‌نشینی آنان را مصمم‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه ملت ایران رئیس جمهوری انقلابی می‌خواهد، گفت: 7 میلیون بیکار در داخل کشور وجود دارد و باید شبانه روز وقت بگذاریم تا این معضل را حل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات