صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - 19 June 2023
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز استان همدان خبر داد
مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز استان همدان گفت: آزادسازی 14 نفر از محكومين مالي از حبس با پرداخت مبلغ 282 میلیون ریال به شکات مربوطه و رسیدگی به 249 فقره از پرونده های مددجویان از اقدامات سال گذشته این انجمن بوده است.
کد خبر: ۸۸۶۵۲۷۰
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی فضلی در همایش «نسیم مهر» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به پنجم خرداد ماه روز «نسیم مهر» و سالروز ملی حمایت از خانواده زندانیان و نکوداشت این ایام اظهار داشت: خانواده‌های تحت پوشش انجمن به صورت دائمی، موقت و موردی 415 خانوار است.

وی با اشاره به عملکرد این انجمن در سال 95 عنوان کرد: معرفی مددجویان و خانواده‌های آنان به مراکز حمایتی، خدماتی، درمانی، مصاحبه، مشاوره و مددکاری و بازدید از منزل مددجویان و تشکیل پرونده در مجموع یک هزار و 650 مورد از اقدامات این انجمن طی یک سال گذشته بوده است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان همدان ادامه داد: در مجموع 2 میلیارد و 355 میلیون ریال در سال گذشته برای كمك هاي نقدي در قالب مستمري دائم، موقت و كمك های موردي، قبوض آب و برق و گاز، كمك هزينه‌هاي ایاب و ذهاب، تحصیلی، درماني و... برای مددجويان و خانواده‌های تحت پوشش پرداخت شده است.

وی در ادامه از تهیه و توزیع كمك‌هاي غير نقدي در بین مددجویان و خانواده های تحت پوشش آنان خبر داد و افزود: این کمک‌ها شامل سبد مواد غذائی و پروتئینی، لوازم ضروری منزل، البسه و پوشاک، جهیزیه، لوازم التحریر، تاسیسات ساختمانی و... در مجموع به ارزش 950 میلیون ریالبوده است.

فضلی برگزاري چهار نوبت مراسم «ضیافت افطاری» در ماه مبارک رمضان برای مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش انجمن و همچنین تهیه و توزیع غذای گرم در بین آنان را به تعداد یک هزار و 600 نفر با هزینه‌ای بالغ بر 180 میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده انجمن حمایت زندانیان همدان بیان کرد.

وی یادآور شد: آزادسازی 14 نفر از محكومين مالي از حبس با پرداخت مبلغ 282 میلیون ریال به شکات مربوطه و رسیدگی به 249 فقره از پرونده های مددجویان بازداشتگاه، کانون اصلاح و تربیت و زندان مرکزی همدان در شورای حل اختلاف حوزه 158 انجمن نیز از اقدامات سال 95 بوده است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان همدان خاطرنشان کرد: 43 نفر از خانواده‌های مددجویان تحت پوشش انجمن برای شرکت در دوره های آموزش فنی و حرفه ای با هزینه ای بالغ بر 120 میلیون ریال در قالب تفاهم نامه با انجمن حمایت زندانیان مرکز به منظور اشتغال و توانمندسازی این خانواده‌ها معرفی شدند.

وی گفت: برگزاري 12 دوره آموزشي با سرفصل های کاهش مصرف مواد مخدر و ترک اعتیاد، عفاف و حجاب، شیوه های تربیتی فرزندان، هنر شاد زیستن، مسائل قضائی اعم از حقوقی، کیفری و خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی، لزوم رعایت بهداشت فردی و جمعی ویژه خانواده هاي مددجويان تحت پوشش انجمن با استفاده از اساتيد حوزه و دانشگاه به تعداد یک هزار و 290 نفر و جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی شامل مواد غذائی، پروتئینی و لوازم ضروری منزل در مجموع به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 168 میلیون ریالاز ادارات، نهادها و خیرین مرتبط با انجمن به صورت مراجعات حضوری و همچنین در قالب «جشن حمایت» از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات