صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - 26 June 2023
مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع)همدان عنوان کرد
مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امنیت مردم مهم‌ترین دستاورد حاصل از حمله موشکی سپاه پاسداران به تروریست های تکفیری است.
کد خبر: ۸۸۷۵۷۵۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

طیب فریادرس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه را حرکتی هوشمندانه و مقتدارنه دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدام تروریستی تهران در 17 خرداد ماه به گروه منحوس داعش که جان و مال مسلمانان را به تعرض واداشته و هم حامیان این گروه از عربستان سعودی تا آمریکا پیام محکم و قاطع داد که اگر کسی به منافع و جان و مال ملت ایران مورد تعرض کند با سیلی محکم مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این حرکت سپاه در طول 30 سال گذشته اولین اقدام و دفاع عملیاتی بود که توسط یگان موشکی ایران انجام شد، گفت: تا قبل از این اقدام، کمک ما به مردم سوریه و عراق در مسائل امنیتی و نظامی کمک مستشاری بود که امروز به صورت مستقیم این حمله اتفاق افتاد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: حمله موشکی ایران نتیجه حمله تروریستی به مرقد مطهر امام(ره) و مجلس شورای اسلامی است.

وی به وادار کردن ایران به مقابله مستقیم در این عرصه اشاره و تاکید کرد: جریان‌های تکفیری، سعودی و آمریکایی بدانند اگر کوچک‌ترین کنشی در این زمینه داشته باشند بهطور قطع سپاه پاسداران پاسخی قوی‌تر و قدرتمندانه‌تر از پاسخی که شاهد آن بودیم، خواهد داد.

فریادرس به دستاورد حاصل از حمله موشکی سپاه پاسداران به تروریست های تکفیری اشاره و عنوان کرد: مهم‌ترین دستاورد این امر، امنیت مردم است و مردم بدانند که رزمندگان مدافع حرم مدافع انقلاب اسلامی و مدافع حق ملت با تمام توان از آنها حمایت خواهند کرد.

وی بازدارندگی نسبت به تهاجامات محتمل جریانات تکفیری و حامیان آنها را به عنوان یکی دیگر از دستاوردهای حمله موشکی سپاه برشمرد و گفت: پشتوانه این حمله حاصل اعتمادی است که ملت ایران به فرزندان خود دارند و همچنین حمایت از فرزندان انقلابی و تجاربی که در طول 38 سال و بعد از دفاع مقدس به دست آمده که نتیجه آن ایجاد ذخایر استراتژیکی از سلاح‌های راهبردی و موشکی است.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: ذخایر استراتژیکی از سلاح‌های راهبردی و موشکی به ما کمک می کند هر زمان انقلاب به اقتضای منفعت و امنیت مردم به آن نیاز داشت از آنها استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید با مسئله امنیت کشور شوخی کرد، ابراز داشت: متاسفانه درجریان انتخابات ریاست جمهوری افرادی برای جلب آرا و به قدرت رسیدن به موشک‌های سپاه به عنوان ذخایر امنیتی حمله کردند که دشمن از این مورد سواستفاده کرد.

فریادرس ابراز داشت: سیاستمداران کشور و افرادی که در نظام فعالیت می‌کنند برای حفظ منفعت و امنیت مردم نباید در هر فضایی وارد شوند.

وی بر ضرورت تقویت ارکان امنیتی نظام تاکید کرد و یادآور شد: کسانی که در دولت آینده مسئولیت گرفته و در ارکان قدرت حضور دارند باید ارکان امنیتی و پایه‌های امنیت نظام را تقویت کنند تا دیگر شاهد حرکت‌های تروریستی در داخل کشور نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات