صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - 01 August 2023
فرماندار ویژه ملایر شهر ملایر را شهر الگوهای خاص و شهر جاذبه‌های بی‌نظیر گردشگری دانست و توسعه زیرساخت‌ها را لازمه توسعه گردشگری عنوان کرد و گفت: هدف ما توسعه بوم گردی است.
کد خبر: ۹۱۵۱۱۹۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قدرت الله ولدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیری که عملکرد ضعیف داشته باشد، جایگاهی در مجموعه ندارد و هر مدیری نتوانست با ما در توسعه شهرستان همراه باشد، برود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قصد جابجایی مدیران را ندارم و از آنها برنامه طبق زمان‌بندی مشخص خواسته‌ام، ادامه داد: با توجه به توانمندی مدیران و زیرساخت‌های فراهم این شهرستان، در صدد هستیم که سند سه ساله راهبردی توسعه ملایر را در مدت زمان ۲ سال محقق کنیم.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: بد برخوردی مدیران و بدنه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با مردم، انجام ندادن به موقع درخواست‌ها و مطالبات ارباب رجوع و پیگری نکردن سریع مشکلات مردم پذیرفته نیست و جایگاهی در بدنه دولت ندارند.

وی خدمت به مردم، حل مشکلات، تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و اجرای سیاست‌های دولت و نظام را از ضرورت‌ها برشمرد و بیان کرد: با سلیقه‌ای عمل کردن مدیران مخالف هستم و همه باید در شأن و جایگاه مردم به آنها خدمت کنیم.

ولدی با تاکید بر جهانی شدن انگور و ملی شدن صنعت مبل و منبت این شهرستان و حرکت به سمت جهانی شدن آن گفت: با وجود ظرفیت‌های بالای ملایر به دنبال این هستیم که این شهرستان در حوزه‌های مختلف معبر گردشگری نباشد، بلکه مقصد گردشگری باشد.

وی ملایر را شهر الگوهای خاص و شهر جاذبه‌های بی‌نظیر گردشگری دانست و توسعه زیرساخت‌ها را لازمه توسعه گردشگری عنوان و بیان کرد: هدف ما توسعه بوم گردی است و با توجه به دارا بودن بهترین فضاهای بوم گردی در ملایر، از این فضاهای بکر و طبیعی و جاذبه‌های گردشگری روستاها می‌توانیم برای رونق بوم گردی استفاده کنیم.

معاون استاندار همدان ادامه داد: در این راستا مهمانسراها و فضاهای اقامتی و رفاهی این شهرستان مورد بازرسی قرار گرفته است و برای توسعه این فضاها به منظور جذب گردشگر، در بودجه شهرستان کمک‌هایی را در نظر گرفته‌ایم.

وی همچنین تأمین امنیت بازار سنتی و تاریخی ملایر را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و گفت: در این زمینه بازدیدهایی انجام شده و مهلت یک تا ۲ ماه برای اجرای طرح‌های مد نظر دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای تأمین امنیت بازار ملایر تعیین شده است.

ولدی بیان کرد: موضوع مهم در بازار سنتی ملایر بیمه نبودن مغازه‌ها، محصولات و فروشگاه‌هایی است که در بازار مستقر هستند و چنانچه حادثه ای رخ دهد خسارت‌های زیادی را به بار می‌آورد.

وی با اشاره به خسارت‌های سیلاب اخیر در این شهرستان افزود: بودجه‌های مربوط به این خسارت‌ها مشخص شده است و هم اکنون در حال پرداخت است و نیازمندی‌ها و تجهیزات مورد نیاز این شهرستان در مقابله با سیلاب و مدیریت بحران نیز در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان همدان اعلام شد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه توجه به حوزه صنعت و تلاش برای ادامه حیات واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان در اولویت کاری قرار دارد تاکید کرد: به همین منظور دوشنبه‌های هر هفته را به بازدید از این واحدها و بررسی مسائل و مشکلات آنها اختصاص داده‌ایم و روزهای چهارشنبه نیز از طرح‌های عمرانی شهرستان بازدید می‌شود.

وی با اشاره به تشدید بازرسی‌ها از بازار و اصناف و دستگاه‌های اجرایی توسط تعدادی از اعضای هیأت اندیشه وزارن جوان اظهار داشت: خبرنگاران نیز می‌توانند به عنوان بازرسان افتخاری در این زمینه به ما کمک کنند.

ولدی بر لزوم حمایت و همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی از اصحاب رسانه و نشریات محلی تاکید کرد و گفت: مدیران و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاری و عملکردی خود موظف به پاسخگویی به خبرنگاران هستند و هیچ کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست.

وی ضمن عذرخواهی از جابجایی تنها دکه مطبوعاتی این شهر از سوی شهرداری گفت: به زودی مکان و زمان استقرار این دکه توسط شهرداری ملایر انجام می‌شود و برای توسعه و پیشبرد اهداف این شهرستان نیاز است اهالی رسانه و مدیران نگاه تعاملی داشته باشند.

معاون استاندار همدان با تاکید بر اینکه اعتقاد و توجه خاصی به حوزه فرهنگ و هنر دارم و از این حوزه دفاع می‌کنم خاطرنشان کرد: تفکر سیاسی دارم، اما هرگز تفکر سیاسی ام را در امور اجرایی شهرستان دخالت نمی‌دهم.

وی همچنین به ساماندهی ورودی‌های شهر اشاره و بیان کرد: ساماندهی ورودی‌های ملایر از سه محور اراک، همدان و بروجرد در دستور کار قرار گرفته و در سطح چهار بخش و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز این روند اجرا می‌شود و مبلمان شهری باید متناسب با شهر ملی منبت و شهر جهانی انگور باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات