صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
معاون پارلمانی وزارت دفاع گفت: امروز دشمن امنیت روانی و ملی، اقتصاد و معیشت ما را نشانه گرفته است بنابراین اگر اتفاقی می‌افتد باید محرک‌های مقطعی و عوامل ریشه‌ای را بشناسیم و اجازه نفوذ و یارگیری دشمن را به صورت دوره‌ای ندهیم.
کد خبر: ۹۱۹۴۱۲۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار رضا طلایی نیک در همایش پاسداشت چهل سالگی  تشکیل بسیج مستضعفین در بهارضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: این انقلاب برای ما نعمت است؛ چراکه در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، توسعه و عمران، صنعت و کشاورزی، سیاست، قدرت نظامی و فناوری یکی از کشورهای پرظرفیت جهان و منطقه هستیم.

وی افزود: اگر این انقلاب دنیای ما را آباد نمی‌کرد برای آخرت ما پربرکت بود چراکه این انقلاب ما را به راه حق رهنمون کرد و با محور ولایت الهی ما توانستیم در چهل سال علاوه بر عزت و عظمت در عرصه معنویت و آخرت گرایی سرافراز باشیم.

معاون پارلمانی وزارت دفاع به بیان شناسنامه انقلاب از زبان امام راحل پرداخت و گفت: بسیج اتکا به اسلام ناب محمدی و لشکر مخلص خداست و باید نظام و دولت با تمام وجود از بسیج حمایت کند و امام (ره) در اواخر عمر هشدار داد «اگر مسئولین از بسیج و تفکر و فرهنگ بسیجی غفلت کنند به آتش دوزخ الهی گرفتار خواهند شد».

وی ادامه داد: سیلی که بسیج در این چهل سال به جریانات الحادی و آمریکا و اسرائیل و فتنه‌گران و توطئه‌گران داخلی و خارجی زده، امروز نمایان‌تر شده و در روزهای اخیر طمع دشمن به ناامیدی تبدیل شد و مردم با توکل و بسیجی با بصیرت و تبعیت از ولایت راه خود را از آشوبگران جدا کردند.

سردار طلایی‌نیک تصریح کرد: امروز دشمن با تمام وجود از هر روزنه‌ای وارد می‌شود و با شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی، از مسیر و روزنه مرزهای هوایی، زمینی و دریایی، مسیر اقتصاد و نارضایتی و مشکلات معیشتی در صدد نفوذ و فتنه است اما آنچه مانع نفوذ می شود فرهنگ و تفکر بسیجی است.

وی تاکید کرد: بسیج امروز هسته‌های مقاومت را در جهان ایجاد کرده و جریانات تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها زبون شدند و قدرتی که هسته بسیج و بسیجی در این منطقه ایجاد کرده آنها را عصبانی کرده و برای همین با تمام وجود در صدد فتنه علیه ما هستند.

معاون پارلمانی وزارت دفاع اضافه کرد: در کشور آمریکا بیش از ۸۰ سند قانون‌گذاری و حقوقی و اجرایی علیه ایران، در راستای عملیات روانی توطئه و تحریم تصویب شده و این سندها ایجاد ساختار کردند و ده‌ها هزار نفر را برای آسیب به انقلاب سازماندهی کردند.

وی به ویژگی‌های بسیج از زمان مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: بسیج و بسیجی با بصیرت و روشن بین، آماده حضور در میادین مختلف، آگاه، مسئولیت پذیر، امنیت زا، فراجغرافیا، فرااقشار، کارآمد در همه میدان‌ها است و انسان و جامعه اگر در تراز اسلام و انقلاب و بر محور ولایت باشد، بهترین مسیر و خانواده، خانواده بسیج است.

وی تصریح کرد: امام (ره) بسیج را به عنوان معجزه انقلاب، در مقابل تهدید رو کرد و بسیج در مقابل تهدید تاسیس شد و نقطه میدان‌داری و حضور بسیج در جایی است که تهدید، نفوذ، تحریم و تحریک وجود داشته باشد.

سردار طلایی‌نیک با تاکید بر حضور بسیج در دفاع همه جانبه گفت: شخصیت بسیجی، تفکر و هویت بسیج به صورت بالقوه موجب آمادگی است و بسیج اگر فقط آماده باشد همین قدرت‌ساز است و نیازی به عملیات نیست و اگر نیاز به عملیات بود عملیات بسیجی شکل می‌گیرد و این موضوع در ۴۰ سال در دفاع از انقلاب و ملت زانوهای استکبار و دشمنان اسلام را شکسته و بسیج متعالی شده است.

وی عنوان کرد: این قدرت جهشی و پیشرفت فراگیر که در کشور ما در حال رخ دادن است و توازن قدرت در منطقه ما به نفع جریان مقاومت و اسلام بر هم خورده و آمریکا و استکبار، در جهان در حال افول است.

معاون پارلمانی وزارت دفاع اضافه کرد: صهیونیست‌ها می‌دانند اگر خطا کنند در کمترین زمان نابود خواهند شد و در این منطقه قدرتی ایجاد شده که لرزه بر اندام استکبار انداخته و به همین دلیل آنها همه توانشان را برای فتنه در ایران اسلامی به کار گرفته‌اند.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: ما امروز در جنگ هستیم چراکه مردم مشکل معیشتی دارند و دولت مسئولین قوای سه گانه باید در مقابل فقر فساد و تبعیض و مشکلات مردم در صحنه باشند و در این راستا بنا به تدبیر مقام معظم رهبری قرارگاه های اقتصادی تشکیل شده است.

سردار طلایی‌نیک ادامه داد: دشمن در هفته اخیر در جنگ امنیتی شکست خورد، ولی در جنگ اقتصادی باید جهادی عمل کنیم و مردم و مسئولین در کنار هم از ظرفیت‌هایشان کمک بگیرند.

وی تصریح کرد: ریشه‌دار شدن نهادهای نظام تاب‌آوری دشمن را کاهش داده و دشمن تمام مواضع بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد و تمام مسائل ضدانسانی را ترویج می‌کند و برخلاف گذشته به صورت علنی وارد شده چراکه می‌داند نفس‌های آخرش را در منطقه می‌کشد.

معاون پارلمانی وزارت دفاع گفت: فتنه اخیر، فتنه ترکیبی است که با نقش‌آفرینی مقام معظم رهبری، هوشمندی و همراهی مردم و تدابیر و تلاش‌های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در کمترین زمان فتنه مهار شد.

وی اظهار داشت: امروز دشمن امنیت روانی و ملی، اقتصاد و معیشت ما را نشانه گرفته است بنابراین اگر اتفاقی می‌افتد و خسارت‌هایی به بار می‌آورد باید محرک‌های مقطعی و عوامل ریشه‌ای را بشناسیم و اجازه نفوذ و یارگیری دشمن را به صورت دوره‌ای ندهیم.

سردار طلایی‌نیک ادامه داد: آسیب پذیری در حوزه فرهنگ و اقتصاد زمینه یارگیری دشمن را فراهم کرده و این نشان‌دهنده این است که ما در جامعه سازی اسلامی هنوز کار کامل و فرایند جامعی را طی نکردیم و توجه به فرهنگ و جامعه در نظام و دولت اسلامی باید بر مبنای اسلام و تعالیم دینی باشد.

وی بیان کرد: کشور ایران در صنعت دفاعی، قدرت موشکی، ۱۵ عرصه مهم فناوری، علم و تکنولوژی جزو ۱۰ کشور اول دنیا محسوب می‌شود.

معاون پارلمانی وزارت دفاع اظهار داشت: برای مقابله با مسائلی نظیر آشوب‌های اخیر، باید مسئله را ببینیم و بهانه دست دشمن ندهیم، زمینه‌های دوره‌ای را رصد کنیم و ریشه‌ها فرهنگ و اقتصاد باید در راستای اهداف عالی انقلاب باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات