صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - 24 August 2023
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه یکی از خصوصیات اصلی بسیج این است که محدود به منطقه خاصی نیست، گفت: همانطور که امام راحل فرمودند بسیج مربوط به تمام مستضعفین جهان است و از این حیث حد و مرزی ندارد.
کد خبر: ۹۱۹۴۴۹۲
|
۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علی مختاری در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در هنرستان شهید چمران برگزار شد با تبریک هفته بسیج و جشن چهل سالگی تشکیل این نهاد مقدس اظهار داشت: با گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت بسیج، این نهاد کارنامه موفقی از خود به‌جای گذاشته و خدمات زیادی در زمینه‌های فرهنگی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و سازندگی ‌ارائه داده است.

وی افزود: یکی از عرصه‌هایی که بسیج بلافاصله بعد از تاسیس  وارد آن شد و محک جدی برای آن بود، جنگ تحمیلی بود که اگر در طول آن هشت سال ایثار و فداکاری نیروهای بسیج  نبود چه بسا نتیجه جنگ اینگونه رقم نمی‌خورد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: بعد از جنگ نیز بسیج در عرصه‌های مختلفی ورود پیدا کرده و به مردم خدمت کرد و اکنون نیز برای بسیاری از کشورهای منطقه الگو شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از خصوصیات اصلی بسیج این است که محدود به منطقه خاصی نیست، گفت: همانطور که امام راحل فرمودند بسیج مربوط به تمام مستضعفین جهان است و از این حیث حد و مرزی ندارد و به همین خاطر کشورهای زیادی در حال الگوبرداری از بسیج هستند و در حال تشکیل چنین نیرویی در منطقه و کشور خود هستند.

مختاری اضافه کرد: در تمام جهان نیروهای جوان به عنوان قوه‌ محرکه هر کشور به حساب می‌آیند که اگر از ظرفیت آنها به‌خوبی استفاده نشود پیشرفت و حرکت روبه جلوی  آن کشور متوقف خواهد شد.

وی بیان کرد: در زمان انقلاب حضور دانش‌آموزان به عنوان یک نیروی کارآمد موجب رقم زدن ۱۳ آبان شد و این نشان از حضور موفق و پررنگ دانش‌آموزان جوان و نوجوان در شکل‌گیری انقلاب است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: اکنون و در این برهه از تاریخ هجمه‌های دشمنان به اوج خود رسیده است و با برنامه‌ریزی‌های مختلف در صدد بیراهه کشاندن نسل جوان و آینده ما هستند و در این راه از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: یکی از ابزار‌ی ‌که دشمن برنامه‌ریزی ویژه‌ای روی آن کرده همین فضای مجازی است که تهدیدی جدی برای نسل جوان ما به حساب می‌آید.

مختاری اظهار داشت: این وظیفه ما است که به خوبی و مطالعه دقیق این فضا را بشناسیم و نسبت به خطرات این فضا آگاه باشیم و این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری وظیفه اصلی امروز دانش‌آموزان خوب درس خواندن است بنابراین شما به عنوان مدیران و مسئولان آینده این کشور باید به این مهم و توصیه رهبری جامه‌ عمل بپوشانید تا در آینده به عنوان سرباز انقلاب مفید و مؤثر واقع شوید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات