صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - 16 September 2023
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: با همکاری خوب مردم و تلاش شبانه‌روزی کادر درمان؛ استان همدان تاکنون در وضعیت قرمز قرار نگرفته است و از وضعیت هشدار در حال خارج شدن است.
کد خبر: ۹۲۷۲۶۴۱
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی آزادبخت در آئین بازگشایی مدارس در مدرسه ریحانه النبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی توفیق برای فرهنگیان و تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: سنگ بنای توسعه هر کشوری آموزش و پرورش است و برای اینکه این مهم به بهترین شکل ممکن انجام شود همه باید دست به دست هم دهیم.

وی افزود: وقتی بین جامعه به طور عام و دولت، آموزش و پرورش و اولیای محترم وحدت و هماهنگی در یک بستر مناسب وجود داشته باشد ما می‌توانیم به اهداف خود برسیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه فرهنگ غنی هر کشوری برگ برنده آن کشور است، گفت: نقش اول و محوری بر عهده معلمین است.

وی با بیان اینکه شهید «رضایی»، شهید شاخص استان همدان است و عکس این شهید در دفتر مقام معظم رهبری وجود دارد، گفت: مادر این شهید بزرگوار با قاطعیت می‌گوید من حاضرم دو فرزند دیگرم را در راه خدا فدا کنم و این به معنای فرهنگ غنی است.

آزادبخت با اشاره به وصیت نامه شهید «رضایی» ابراز داشت: این شهید والامقام در وصیت نامه خود نوشته است «در روز تشییع من پرچم آمریکا را به آتش بکشید و مرگ بر آمریکا بگویید که بدانند من آگاهانه این راه را انتخاب کردم» و ما این فرهنگ را خواستاریم که دانش‌آموز ما در برابر استکبار حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم در این راستا حرکت و دانش‌آموزان را تربیت کنیم، گفت: این کار بسیار سختی است اما شدنی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان افزود: ما اعتقاد داریم فرهنگ ما غنی‌ترین فرهنگی است که در دنیا وجود دارد و همه جوانب کار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در استان همدان استانداری پشتیبانی از آموزش و پرورش را بر خود وظیفه می‌داند، گفت: شورای آموزش و پرورش استان همدان به عنوان شورای نمونه کشور انتخاب شد.

آزادبخت با بیان اینکه مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا از جان خود ایثارگرانه گذشتند، ابراز داشت: کادر درمان بی باک و نترس در این عرصه حضور داشتند و به حق و زیبا مقام معظم رهبری به افرادی که در این راه جان خود را از دست دادند شهید نامیدند و این یعنی ظرفیت فرهنگی ما بالا است.

وی عنوان کرد: با همکاری خوب مردم و تلاش شبانه‌روزی کادر درمان؛ استان همدان تاکنون در وضعیت قرمز قرار نگرفته است و از وضعیت هشدار در حال خارج شدن است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه با بازگشایی مدارس این اطمینان را به اولیای دانش‌آموزان می‌دهیم که به بهترین شکل ممکن با همکاری خوب شما وظیفه خود را انجام دهیم، گفت: اعتقاد ما بر این است که این ظرفیت را داریم که با امید به خدا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هر موقعیت و زمانی تعلیم و تربیت را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات