صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - 01 June 2023
مهندس نوروزی فرماندار دشتستان در نشست خبری جزئیات طرح دوهفته‌ای محدودیت‌های کرونایی را که از شنبه اول آذرماه اعمال میشود توضیح داد.
کد خبر: ۹۲۹۹۹۱۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، فرماندار دشتستان در ابتدای سخنانش با تبریک هفته بسیج از رسانه‌ها بدلیل همراهی و همکاری ویژه در تمامی موارد خصوصا مبارزه با ویروس منحوس کرونا تشکر و قدردانی کرد و افزود: امیدوارم در ادامه مسیر توان خود را افزایش دهید تا با کمک هم و همراهی مردم شریف دشتستان از وضعیت نارنجی به سمت زرد برویم.
مهندس نوروزی اظهار داشت: در این حرکت بزرگ ومهم از تمام فعالان اجتماعی و اصناف و بازاریان انتظار داریم همکاری خودرا بیش از پیش افزایش دهند.
فرماندار دشتستان مبنای کار را در تمام امور شفافیت و بیان واقعیات دانست و افزود: تا امروز در مقابله با کرونا هرچه لازم بود را انجام داده ایم.
فرماندار دشتستان بیماریابی و حفاظت از افراد آسیب پذیر را اولویت دانست واظهار داشت: اگر مردم همکاری نکنند از مسئولین به تنهایی کاری برنمی آید، وی اطلاع رسانی گسترده را از موارد اصلی اجرای بهتر محدودیت‌های کرونایی اعلام و افزود وظیفه همه ما این است از عادی سازی شرایط خاص کرونایی موجود در جامعه پیشگیری کنیم.
فرماندار دشتستان شرایط فعلی نارنجی در دشتستان را موقت دانست وتاکید کرد: این شرایط می‌تواند به سمت قرمز و یا زرد برود که این بستگی به همکاری مردم دارد.
فرماندار دشتستان یادآور شد: تاکنون ۲۹۰۰۰ بازدید مشترک دستگاه‌های ذیربط را در دشتستان داشته ایم که برخورد‌های لازم صورت گرفته است.
مهندس نوروزی تاریخ آغاز محدودیت‌های کرونایی را یکم آذرماه اعلام کرد و گفت: شهر‌ها به سه قسمت قرمز، نارنجی وزرد تقسیم شده اند و این تقسیم بندی براساس آمار افراد بستری مبتلا به کرونا در هر شهرستان است.
فرماندار دشتستان در خصوص محدودیت‌های ترافیکی اظهار داشت: این امر بعهده نیروی انتظامی و نیروی مقاومت سپاه بوده و این محدودیت‌ها از شنبه اجرایی و از ورود خودرو‌های غیر بومی به شهرستان بطور جدی جلوگیری خواهد شد وجریمه خودرو‌های متخلف ۵۰۰ هزارتومان می‌باشد.
مهندس نوروزی در خصوص وضعیت کاری ادارات دشتستان گفت: به غیر از دستگاه‌های خدماتی سایر ادارات با ۵۰ درصد نیرو‌ها دایر خواهند بود و چنانچه سازمانی کارکنان خارج از شهرستان دارد باید برگ تردد صادر کند.
فرماندار دشتستان تالار‌ها و باغ شهری‌ها را تعطیل اعلام کرد و افزود: از مردم میخواهیم چنانچه مراسم عروسی در دستور کار دارند ۲ هفته به تعویق بیندازند.
وی همچنین اعلام کرد: چاپخانه‌ها از درج تاریخ وزمان مراسم تدفین اموات بطور جدی خودداری کنند و در غیر این صورت با چاپخانه متخلف برخورد جدی میشود.
فرماندار دشتستان در پایان از رعایت پروتکل در برخی اماکن از جمله دفاتر پیشخوان، مطب‌ها و داروخانه‌ها انتقاد کرد و افزود: در صورت تکرار این اماکن پلمپ خواهند شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات