صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: انقلاب اسلامی ارزشمندترین پدیده قرن است که با رهبری حضرت امام(ره) به ثمر نشست.
کد خبر: ۹۳۱۶۷۳۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
سردار مظاهر مجیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران به میهن اظهار کرد: انقلاب اسلامی ارزشمندترین پدیده قرن است که با رهبری حضرت امام (ره) به ثمر نشست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایان استبداد رژیم پهلوی و حکومت طاغوتیان زمان را رقم زد، به  نقش بی‌بدیل امام راحل در به ثمر رسیدن انقلاب اشاره و عنوان کرد: یکی ازافتخارات بزرگ جمهوری اسلامی ایران داشتن یک رهبر بی‌نظیر در جهان بود که در شرایطی که کسی در جهان شکل‌گیری انقلاب را تصور نمی‌کرد، توانست در کشور انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان رمز پیروزی امام راحل را اتکا به خداوند و باور مردم دانست و گفت: امام (ره) با اتکا به خداوند برنامه‌ریزی برای پایه‌ریزی و تشکیل حکومت اسلامی را طراحی کردند و با پشتیبانی خداوند توانست مسیر دشوار را با قدرت و قوت به جلو پیش ببرد و در نهایت به پیروزی عظیم دست یابد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از بزرگ‌ترین سهم‌های بزرگ پیروزی انقلاب به خود امام (ره) برمی‌گردد، نقش ایشان را مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب دانست و تصریح کرد:  حضرت امام (ره) از تمام خصوصیاتی که قرآن کریم برای یک رهبر مذهبی بیان می‌کند، برخوردار بود و اگر نقش امام (ره) در پیروزی این انقلاب نبود هرگز موفق نبودیم و به پیروزی دست نمی‌یافتیم.

سردار مجیدی اضافه کرد: در جهان بسیاری از کشور‌ها در مسیر انقلاب  قرار گرفتند  که نتوانستند به پیروزی دست یابند، اما امام راحل با پشتیبانی خداوند و اتکا به خداوند توانست این مسیر را به خوبی طی کند و تمام هم و غم و تلاش خود را به کار بست تا رژیم طاغوت را سرنگون کند.

وی هدف امام (ره) از انقلاب را نابودی و ریشه‌کن کردن استبداد و نظام طاغوت و استقرار حکومت اسلامی دانست و بیان کرد: امام (ره) از حاشیه‌سازی‌هایی که قبل از انقلاب می‌شد پرهیز کرد و هدف اصلی خود را نابودی نظام طاغوت و استقرار حکومت اسلامی قرار داد و برای رسیدن به  این هدف مردم را پای کار آورد و توانست طاغوت چند ۱۰ ساله را سرنگون کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه اراده پولادین ملت ایران و حضور آن‌ها در صحنه عاملی دیگر در پیروزی انقلاب بود،  به نقش مردم در پیروزی انقلاب اشاره و اظهار کرد: یکی از پایه‌های اصلی انقلاب و رکن دوم عامل پیروزی انقلاب حضور مردم در کنار رهبری و امام (ره) بود که حماسه آفریدند و در کنار هم توانستند این نظام انقلابی و پیروز را در جهان نمایان کنند.

وی با بیان اینکه امروز در سالروز ورود تاریخی امام (ره) به کشور، پرتو‌های شکوفایی انقلاب اسلامی در جهان خودنمایی می‌کند، گفت: ورود امام (ره) به کشور در ۱۲ بهمن ۵۷ شروعی برای یک جهش بزرگ در انقلاب اسلامی بود که در طی ۱۰ روز توانست رژیم تا دندان مسلح حامی آمریکا را در هم بشکند و با شکست طاغوت بزرگ به پیروی دست یابد.

سردار مجیدی وجود حکومت اسلامی را بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و با تاکید بر ضرورت حفظ و پاسداری از انقلاب و ارزش‌های آن تصریح کرد: به فرمود: ه امام راحل حفظ و پاسداشت نظام اسلامی از اوجب واجبات است که این دستاورد بزرگ بدون وابستگی به دیگر کشور‌ها در مسیر برای رسیدن به اهداف و تشکیل تمدن نوین اسلامی با قدرت تمام حرکت می‌کند.

وی عدم وابستگی نظام و انقلاب به دیگر کشور‌ها و قدرت‌ها را از دیگر دستاورد‌های انقلاب دانست و اضافه کرد: یکی از بزرگ‌ترین دستاورد‌های انقلاب این است که انقلاب اسلامی به یک الگوی رفتاری از کشور‌های اسلامی تبدیل شده که بدون وابستگی به دیگر کشور‌ها در حرکت است چراکه هرکجا انقلابی صورت گرفته بعد از چند سال انقلابشان به یکی از قدرت‌های بزرگ غرب و شرق متصل بوده، اما تنها کشوری که توانسته روی پای خود بایستد و مسیرش را به خوبی طی کند نظام جمهوری اسلامی است که الگوی تضمین شده برای جهان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پایان سخنان خود با تاکید بر ضرروت بزگداشت ایام الله دهه فجر یادآور شد: باید پاسدار ارزش‌های والای این انقلاب ۴۲ ساله باشیم و تاریخ انقلاب اسلامی که پر از فراز و نشیب و درس‌ها و عبرت‌ها است برای جوانان تبیین کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات