صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - 27 July 2023
شاهرود_رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود گفت: رسانه‌ها با فضاسازی مناسب به ارتقای امنیت و سلامت انتخابات کمک کنند و همچنان در جهت‌گیری روشنگرانه برای انتخاب صحیح و درست از سوی مردم تلاش هدفمند داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۲۶۸۱۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
به گزارش خبرنگار بسیج، رضا مهدیان در نشست هم اندیشی با خبرنگاران درباره انتخابات پیش رو، با بیان اینکه رسانه‌ها در انتخابات نقش تعیین کننده دارند، گفت: نقش و تاثیر رسانه‌ها بر افزایش سطح آگاهی و تشویق به انتخاب اصلح بیشتر از گذشته در این دوران احساس می‌شود.
وی تاکید کرد: نقش مهم رسانه‌ها به عنوان جزیی از ساختار سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به عنوان مهمترین پل ارتباطی و تاثیرگذار بر افکار عمومی در انتخابات مهم و تعیین کننده است.
وی همدلی، اتحاد و روشنگری را از عوامل مشارکت حداکثری در انتخابات برشمرد و تصریح کرد: نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در روشنگری و هدایت افکار عمومی به ویژه اهمیت برخی موضاعات مانند انتخابات بر کسی پوشیده نیست.
مهدیان ادامه داد: در جریان انتخابات براساس نقش ذاتی مطبوعات و رسانه که همانا روشنگری و مطالبه گری از نامزد‌ها در چارچوب قانون است، در دستور کار قرار گیرد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود افزود: در دوران کنونی نشریات و فضای مجازی بخش جدایی ناپذیر زندگی مردم شده اند و به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی فراگیر و گسترده در دسترس همگان قرار دارند.
وی به نقش رسانه‌ها در جریان انتخابات و شکل دهی افکار عمومی جامعه برای حضور و انتخابات اصلح اشاره کرد و گفت: وجود رسانه‌ها در هر جامعه یک مقوله تشریفاتی نیست بلکه در زمان‌های حساس آنان نقش پررنگی درشکل گیری و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا کرده اند.
مهدیان انتخابات را یکی از مظهر‌های مهم مردم سالاری دینی خواند و اظهار کرد: وظیفه رسانه‌ها قبل از رویداد‌هایی مانند انتخابات این است که برای حضور پرشور همراه با شعور و آگاهی مردم تلاش کنند.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود تصریح کرد: نشریات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مکتوب از جمله شنیداری و دیداری در این شهرستان همواره با تمام ظرفیت کنار مردم و مسوولان حاضر بوده و برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده اند.
به گفته وی، چهار پایگاه خبری، چهار خبرگزاری، ۱۳ نشریه محلی، ۲۵ دفتر نمایندگی، ۷۰ کانون فرهنگی و هنری، ۱۰ کیوسک مطبوعاتی و بیش از ۹۰۰ کانال در فضای مجازی در حوزه‌های مختلف در شهرستان شاهرود فعالیت دارند.
در این نشست که با حضور خبرنگاران و جمعی از مسوولان شهرستان برگزار شد، دیدگاه‌های خبرنگاران در خصوص پوشش برنامه‌های انتخاباتی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بحث و تبادل نظر شد.
ارسال نظرات