صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 10 May 2023
ساری-معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با اعلام اینکه تا به امروز ۱۳۷ سرباز وظیفه در ستاد و نواحی واکسینه شدند، خاطرنشان کرد:به محض تامین واکسن ، واکسیناسیون سربازان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۷۱۹۵۷
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
 
خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار جواد ولی اللهی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به واکسیناسیون سربازان و در پاسخ به شبهاتی مبنی بر عدم واکسینه کردن سربازان، گفت: واکسیناسیون سربازان براساس پروتکل ستاد کل نیروی‌های مسلح و ستاد ملی کرنا انجام گرفته است؛ و همچنین پایورانی که در دوره انتخابات در حوزه‌های امنیتی فعال بودند، انجام شد؛ و حتی سربازان پای صندوق هم  واکسینه شدند.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا از واکسیناسیون تمام سربازان کادر درمانی هم خبرداد و افزود: ۶۵ سرباز وظیفه کادر درمان قبل از پایوران ستادی سپاه کربلا در اولویت و در مرحله اول تزریق واکسن قرار گرفتند.

سرهنگ ولی اللهی در ادامه با اعلام اینکه تا به امروز ۱۳۷ سرباز وظیفه در ستاد و نواحی هم واکسینه شدند، خاطرنشان کرد:به محض تامین واکسن از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح طبق اولویت‌های تعیین شده، واکسیناسیون سربازان ادامه دارد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به مرخصی سربازان در دوران کرونا هم اشاره کرد و یادآور شد:همه سرباز‌هایی که در معاونت مشغول هستند از مرخصی ۵۰ درصدی استفاده کردند.

سرهنگ ولی اللهی با اشاره به درگیری پایوران به بیماری کووید ۱۹ اضافه کرد: آنچه که برای پایوران در دوره‌های کرونا و فعالیت کاری ابلاغ شده است، به همان نسبت  شامل سربازان هم شد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود به اماکن جمعی، آسایشگاه‌ها و مراکزی که سربازان با آن سروکار دارند اشاره و تصریح کرد: تقویت کادردرمان جهت خدمات دهی به سربازان و تامین اقلام بهداشتی در دوران کرونا در دستور کار قرار گرفته بود و همچنان ادامه دارد که در پیک اول کرونا فقط ۱۰ هزار ماسک بین سربازان توزیع شده است.

سرهنگ، ولی اللهی از هزینه ۶ میلیاردی برای تامین بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی در قالب طرح حکمت در سال ۹۹ هم خبر داد و گفت: طبق دستور فرمانده سپاه کربلا این مبلغ از بودجه درمانی در اختیار شهرستان‌ها قرار گرفت.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا در ادامه خاطرنشان کرد: برای سلامت افرادی که در ستاد هستند و یا کسانی که به ستاد و نواحی مراجعه می کنند یک دژبان سلامت معرفی شد تا ورود افراد بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی صورت بگیرد.

سرهنگ ولی اللهی در سخنان پایانی خود اضافه کرد: طبق ابلاغی که صورت گرفته است، زدن ماسک جز البسه نظامی شده و همه باید این مسئله را رعایت کنند تا در اماکن نظامی کمتر شاهد شیوع کرونا باشیم.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه کربلا با تاکید بر اینکه  آمار ابتلا به کرونا در مراکز نظامی قابل قیاس با جامعه نیست، خاطرنشان کرد: به محض اینکه یکی از سربازان مبتلا به کرونا شد، تمامی تدابیر لازم از جمله ویزیت و قرنطینه انجام می‌شود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات