صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 20 May 2023
همدان-راوی مؤسسه سیره شهدای قم با بیان اینکه دیروز جنگ در مرزهای خاکی، دریایی و آسمانی بود، گفت: جوان امروز در مقابل جنگ دیدگاه قرار گرفته که جنگ مغزها است و دشمن به دنبال تغییر ذائقه زندگی‌ها است.
کد خبر: ۹۳۸۶۹۸۵
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی میراکبری در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز همدان که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان برای سه کشور فارسی زبان با جمعیت ۱۱۲ میلیون نفر ۱۶۳ شبکه برنامه می‌سازند.

وی با بیان اینکه دیروز جنگ در مرزهای خاکی، دریایی و آسمانی بود و جوانان با ادوات جنگی جنگیدند، گفت: جوان امروز در مقابل جنگ دیدگاه قرار گرفته که جنگ مغزها است و دشمن به دنبال تغییر ذائقه زندگی‌ها است.

راوی مؤسسه سیره شهدای قم با تاکید بر اینکه فقط هزینه سالیانه بی بی سی فارسی ۲۲ میلیون دلار است، عنوان کرد: همه این تلاش‌ها و هزینه‌ها برای این است که اسلام و اخلاق را مخالف منافع خود می‌داند.

وی با بیان اینکه مایکل براون در کتاب جدایی مکاتب الهی می‌نویسد اگر می‌خواهید ایران اسلامی را زمین‌گیر کنید یاد و خاطره شهدا را از آنها بگیرید، ابراز داشت: ایستادگی‌های شهدا و مدافعین حرم باعث ابقا رزمندگانی همچون سردار سلیمانی شد.

میراکبری با اشاره به کتاب پیروزی بدون جنگ ریچارد نیکسون گفت: در حال حاضر در جنگ عقیده‌ها قرار گرفته ایم و دشمنان از اسلام هراس دارند.

وی با بیان اینکه در اسلام زنان جایگاه ویژه‌ای دارند، گفت: زنان در کشورهای غربی به حال زنان ایرانی غبطه می‌خورند.

راوی مؤسسه سیره شهدای قم با بیان اینکه ویل دورانت مبانی سبک زندگی اسلامی، مدیریت رحمانی و کرامت انسانی در اسلام را خطرناک می‌داند، گفت: دانش‌آموزان ما باید با این مبانی آشنا شوند.

وی گفت: فرانسیس، زن مسیحی روزنامه‌نگار آمریکایی خطاب به زنان مسلمان می‌گوید کشورهای غربی سعی دارند با فیلم‌ها و نماهنگ‌های شهوت انگیز ما زنان را به دروغ شاد و راضی نشان دهند، بدانید بیشتر ما شاد نیستیم و میلیون‌ها نفر از ما داروهای ضد افسردگی مصرف می‌کنیم و از شغل‌هایمان متنفریم.

میراکبری با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب را بازگو نمی‌کنیم و نداشته‌های انقلاب را بوق و کرنا می‌کنیم، گفت: شهدایی مانند سردار همدانی در جنگ عقیده ایستادند.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه پرچم آمریکا را که نماد استکبار است، بسوزانید، گفت: برای حقانیت اسلام و استکبارستیزی استقامت کنید.

راوی مؤسسه سیره شهدای قم خطاب به مسئولین گفت: اگر در جامعه امروز صاحب مقام و درجه و امضا شده‌اید مدیون شهدا هستید.

وی با بیان اینکه شهدای فرهنگی و دانش آموز علاوه بر آموزش و تربیت انقلابی، جهادی عمل کردند، با اشاره به خاطرات شهدا عنوان کرد: شهدا نماد استقلال و ایستادگی هستند هر شهید ۷۰ نفر را شفاعت می‌کند.

میراکبری با بیان اینکه شهدا برای ناموس و حجاب، درس و دانشگاه را رها کردند و رفتند، عنوان کرد: دختران ما در قبال خون شهدا مسئول هستند.

وی با بیان اینکه شهدا پای ولایت ایستادند، تاکید کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا باید مستمر باشد چرا که مبانی حضرت زهرا (س) گفته می‌شود.

راوی مؤسسه سیره شهدای قم با بیان اینکه برای حفظ اسلام و انقلاب در مقابل تحریم و تهدیدها می‌ایستیم، خاطرنشان کرد: رسالت انبیا، انسان‌سازی است و ما پای این انقلاب و اسلام تا ظهور حضرت حجت(عج) می‌ایستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات