صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - 24 May 2023
ساری-فرمانده سپاه رامسر تحقق گام دوم انقلاب را مهم‌ترین هدف بسیج دانست.
کد خبر: ۹۳۹۱۷۰۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ محمدرضا خمسیه در نشست خبری بمناسبت هفته بسیج ضمن تبریک این هفته گفت: مقام معظم رهبری در برنامه‌ای که دوستان ما محضر ایشان رسیدند فرمودند بسیج پاره تن مردم بوده و این یکی از افتخاراتی که نصیب بسیج شده تا با تکریم از تلاش و مجاهدت آن‌ها از رشادت‌های آنان تقدیر شود.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه تفکر بسیجی شتابنده و پیش برنده اهداف انقلاب اسلامی است تصریح کرد: ارزش و اهمیت فعالیت‌های جهادی بسیج در روایات متعدد یاد شده است و یکی از ویژگی‌های مهم یاران انقلاب مصداق آیات قرآنی است.


سرهنگ خمیسه  افزود: از دوران دفاع مقدس و شروع جنگ تحمیلی بسیج با مبارزه با دشمنان در عرصه‌های مختلف حضور مقتدرانه داشت و یکی از ویژگی‌هایی که در آن دوران کمک کرد فعال بودن، چابک بودن و با نشاط بودن بسیجیان بود.

فرمانده سپاه رامسر ادامه داد: سرعت عمل داشتن از ویژگی‌های نیرو‌های انقلابی و برجسته است و در عرصه‌های دفاعی و علمی برترین قدرت جهانی هستیم.

سرهنگ خمسیه  اضافه کرد: در شرایط سخت و زمان تغییر انقلاب بسیج نقش آفرینی کرد و در مقابل کشور عراق که ۶۰ کشور او را حمایت می‌کردند بسیجیان بموقع و با سرعت عمل کردند تا شروع کار را بخوبی پیش ببرند.

فرمانده سپاه رامسر تاکید کرد: مومن انقلابی از غفلت دشمن نهایت استفاده را کرده و در وسط میدان نقش آفرینی میکند و بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اسلام زنده بماند.

به گفته سرهنگ خمسیه حضور میدانی با روحیه انقلابی ملت شریف و غرور آفرین در عرصه‌های مختلف از بصیرت، اخلاص و وسط میدان بودن بسیجیان و ملت شریف مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است.

سرهنگ خمسیه خاطر نشان کرد: خیلی‌ها تصور میکردند پس از دوران دفاع مقدس نیازی به بسیج نیست، اما دور اندیشی حضرت امام برای حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی سبب شد شاهد میدان داری نیرو‌های انقلابی و بسیج در عرصه‌های مختلف باشیم.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه با تصریح بر اینکه بسیجیان در برابر تهدید‌های سخت و توطئه‌ها و دسیسه‌ها ایستادگی کردند و برای حفظ و صیانت از ارزش‌ها جانانه پای میدان آمدند،  افزود: بسیج سیر تکاملی را طی کرد و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب بر اساس سند بالا دستی و فرمایشات مقام معظم رهبری ماموریت‌های بسیج تعریف خواهد شد.

سرهنگ خمسیه ادامه داد: نقش پر رنگ مردم در عرصه‌های مختلف بیشتر است، چون رکن اصلی انقلاب بودند و برای پیاده سازی آرمان‌های انقلاب با رویکرد مردم سالاری اسلامی به میدان آمدند.

فرمانده سپاه رامسر با تاکید بر اینکه بسیج مرز جغرافیایی ندارد و از آن عبور کرده و در خیلی کشور‌های دنیا از بسیج استفاده می‌کنند و برای رسیدن به استقلال و آزادی نیاز به ایستادگی دارند و باید تلاش کنیم تفکر بسیج به جامعیت برسد، گفت: بسیج نهاد مقدس مولود انقلاب و شجره طیبه است و انقلاب اسلامی در ادامه حرکت انبیا برای پیاده سازی اهداف انقلاب شکل گرفته و بسیج با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اتحاد برای پیشبرد اهداف انقلاب در گام دوم با سند اساسی و راهبردی در ادامه مسیر را طی کنیم.


فرمانده سپاه رامسر اضافه کرد: نقش بسیج در پیش روندگی و حرکت جمعی در پیشبرد اهداف و آرمان‌های بسیج بی نظیر بود و در هفته بسیج نقش رسانه‌ها در هویت بخشی اهداف بسیج موثر است و باید از نقش اساسی رسانه و فضای مجازی و از ظرفیت‌های رسانه‌ای بدرستی استفاده شود

فرمانده سپاه رامسر در ادامه سخنان خود گفت: افسران جنگ نرم و نیرو‌های فعال فضای مجازی مسیر رشد و تفکرات انقلابی را بدرستی هدایت کنند تا راه نفوذ دشمن بسته شود.


فرمانده سپاه رامسر در پایان سخنان خود از برگزاری ۷۲ عنوان و ۴۲۰ برنامه در هفته بسیج شهرستان  هم خبرداد و گفت: رویکرد اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به گفتمان انقلاب، تولید، اصلاح الگوی مصرف، مصرف داخلی، کارخانه ها، تولیدی‌ها و حمایت از کار آفرینان ماموریت مهم بسیج است.

سرهنگ خمسیه یادآور شد: کار‌های بسیج با پشتوانه علمی و پژوهشی انجام می شود و با دستاورد‌های بسیج در سطح شهرستان نخبگان بزرگی در عرصه‌های مختلف داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات