صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - 08 November 2023
در مراسمی با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) دفتر خبرگزاری بسیج لشکر عملیاتی افتتاح و راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۵۶۹
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) ، آیین افتتاح دفتر خبرگزاری بسیج لشکر با حضور سردار پاسدار حسن حسین نژاد فرمانده لشکر ، حجت الاسلام والمسلمین خداداد الیاسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر , سرهنگ کریم احسانی مسئول بازرسی لشکر , سرگرد پاسدار رضا پورزنگنه مدیر روابط عمومی و تبلیغات لشکر انجام شد.

در این آیین ابتدا مسئول خبرگزاری بسیج لشکر از اقدامات شش ماهه این خبرگزاری در سطح لشکر ارائه داد و گفت: طی این مدت اقدامات خوبی جهت معرفی حوزه فعالیت خبرگزاری بسیج در سطح لشکر انجام شده است و ان شالله این روند با تلاش هر چه بیشتر ادامه خواهد یافت.

سرگرد پاسدار رضا پورزنگنه افزود: بحث ارتقای کیفیت اخبار و پوشش حداکثری برنامه های سپاه و بسیج در لشکر از دیگر اهدافی است که به منظور انعکاس آنها در خبرگزاری بسیج و کانال های خبری بسیج لشکر با حساسیت ویژه ای دنبال می شود.

وی توجه به مبحث آموزش اصولی و حرفه ای خبرنگاران افتخاری بسیج و افراد علاقه مند به این حوزه را از دیگر رویکردهای خبرگزاری بسیج برشمرد و گفت: تلاش برای تولید عکس نوشته, موشن گرافیک، کلیپ های کوتاه از فعالیت های سپاه و بسیج در لشکر و انتشار حداکثری در فضای مجازی از دیگر برنامه های این مجموعه  است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) ، نیز در این آیین گفت: امروزه رسانه ها نقش تعیین کننده ای در آگاهی بخشی به جامعه دارند و فرایند اطلاع رسانی دقیق و شفاف در کنار مطالبه گری از مسئولان بسیاری از مشکلات را مرتفع می سازد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسین نژاد با اشاره به خدمات گسترده سپاه و بسیج در جامعه و کمک به محرومیت زدایی از استان ، گفت: خبرگزاری بسیج ظرفیت مناسبی برای انعکاس این خدمات به مردم است.

وی بیان کرد: روزانه اخبار و رویدادهای مختلف را در رسانه های رصد می کنم و نقش خبرگزاری بسیج در انعکاس اخبارمربوط به سپاه، اقشار مختلف بسیج و سایر رده ها بر کسی پوشیده نیست.

سردار حسین نژاد تصریح کرد: سپاه و بسیج خود را خادم مردم می دانند و در سختی ها و مشکلات تا آخرین لحظه در کنار مردم خواهند بود.

وی افزود: سپاه و بسیج با اجرای طرح های مختلف عمرانی در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان در تلاش است تا بخشی از مشکلات موجود را از دوش مردم  بردارد و خدمات متنوع فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... را به جامعه هدف ارائه کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی نیز در این آیین از انعکاس اخبار و خدمات سپاه و بسیج در خبرگزاری بسیج استان و کشور تقدیر کرد و گفت: توفیقی نصیب شد امروز در حوزه روابط عمومی و تبلیغات لشکر و خبرگزاری بسیج حضور پیدا کنیم و دفتر این خبرگزاری را افتتاح کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خداداد الیاسی افزود: مجموعه روابط عمومی و تبلیغات لشکر و خبرگزاری بسیج لشکر می تواند منشا انعکاس و پوشش عملکرد لشکر در قالب جهاد تبیین و موضوعات مد نظر این نهادهای انقلابی باشد.

وی بیان کرد: انتظار می رود این مجموعه ارزشمند در راستای اطلاع رسانی گسترده فعالیت های چشمگیر سپاه و بسیج در عرصه های مختلف موفق باشد و در بحث تبلیغ و ابلاغ منویات و مطالبات مقام معظم رهبری و ارکان سپاه و بسیج با روحیه برخواسته از جهاد تبیین، گام بردارد.

ارسال نظرات