بیش از 200 دانشجوي شبستري عازم مناطق عملياتي جنوب شدند

خبرگزاري بسيج: مسئول بسیج دانشجویی شبستر از اعزام بيش از 200 دانشجوي اين شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۴۲۱۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

علی رنجبردر گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اعلام این خبر، افزود: با توجه به استقبال بیش از حد دانشجویان، اين 200 دانشجو به صورت قرعه کشی انتخاب شده اند كه به مدت شش روز از مناطق عملیاتی دیدن مي كنند.

وي با اشاره به اینکه کمیته های مختلف فرهنگی، پشتیبانی و ... شكل گرفته، اظهار داشت: در این اردو برنامه های مختلف فرهنگی شامل عزاداری، مسابقه، روایتگری و ... برگزار می شود.

رنجبر با اشاره به اینکه اعزام کاروان راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه جهادی و تعمیق ارزش‌های شهدا به ویژه نسل جوان امروز بسیار موثر است، خاطرنشان کرد: مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، طلائیه، فتح المبین از جمله محل های مورد بازدید این کاروان خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجويي اين شهرستان ادامه داد:اردوی راهیان نور گامی بسیار بلند در زمینه شناسایی حماسه آفرینی های رزمندگان شجاع دوران دفاع مقدس است و امروز دانشجویان ما با تأسی از رزم ندگان اسلام می خواهند حماسه دیگری را در جبهه فرهنگی رقم بزنند.

وي از دانشجويان خواست: قدر لحظه‌های حضور در جوار شهدا را بدانند تا در بازگشت از این سفر معنوی، سفیران و پیام‌آوران خون شهدا باشند.

رنجبر اظهار اميدواري كرد: با برگزاری هر چه بهتر اردوهای راهیان نور، برای تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت افق های روشنی پیش روی دانشجویان گشوده شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار