خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بستان آباد:

ارتش و سپاه حافظ انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه بستان آباد به مناسبت روز دوم اردیبهشت(تاسیس سپاه پاسداران) و روز ارتش، در جمع پایوران و سربازان وظیفه این سپاه،با اشاره به نقش آفرینی ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس، گفت: ارتش و سپاه هر دو دست به دست هم دادند که حافظ انقلاب اسلامی باشند.
کد خبر: ۸۵۱۲۸۵۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ابراهیم اشتریه با تاکید به اینکه ارتش و سپاه در دفاع از این مرز و بوم شایستگی های زیادی نشان داده، افزود: این دو نهاد با ساخت سلاح‌های پیشرفته به اوج بی نیازی خود در برابر کشورها رسیده و با اقتدار درون‌زایی خود در اوج آمادگی کامل به سر می برند .

وی با توجه به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب که «من به ارتش اطمینان دارم»، اظهار داشت: امروز همه کشورهای دنیا بر روی آمادگی و قدرت نظامی ارتش جمهوری اسلامی و هم نیروهای مسلح ما حساب ویژه باز کرده است.

اشتریه خاطرنشان کرد: ارتشیان همدوش با سپاه پاسداران و بسیجیان دریادل گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا بوده و هستند و امروز با نصب العین قرار دادن شعار امسال، وحدت کلمه را در برادری با دیگر نیروهای مسلح به رخ جهانیان خواهند کشاند و اجازه هیچ تعرض و نگاه چپی را از طرف دشمنان به کشور نخواهند داد.

ارسال نظرات