خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اهر:

عملی کردن شعار امسال، وظیفه دینی و ملی است

خبرگزاري بسيج: فرمانده سپاه اهر با تاكيد به نامگذاري امسال به نام«همدلي و همزباني، دولت و ملت)، عملي كردن اين شعار را وظيفه ديني و ملي دانست.
کد خبر: ۸۵۱۴۳۰۴
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

داود عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، افزود: در صورت تحقق اعتماد دولت به ملت و ملت به دولت، نتیجه آن صدور انقلاب اسلامی به دنیا خواهد بود.

وي اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب، سال ها را مبتنی بر شناختی که از شرایط محیطی جمهوری اسلامی و محیط انقلاب اسلامی دارند، در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی نامگذاری می كنند.

عباسي تصريح كرد: شعار امسال(سال94) خطاب به همه دستگاه ها و مردم است تا نقشه راه را به آنها نشان داده و مسیر، جهت و چگونگی حرکت را مشخص می كند.

وي خاطرنشان كرد: همکاری و هماهنگی میان مسئولان و ارکان یک نظام از یک سو و میان مردم از سوی دیگر از بدیهیات نخستين برای موفقیت در کشورداری و پیشبرد امور در هر کشوری است.

فرمانده سپاه اهر ادامه داد: این شعار به عنوان راهبرد نظام جمهوری اسلامی در مقطع کنونی است و در صورت تحقق، دستاوردهای فراوانی برای ملت و دولت همچون امنیت و آرامش اجتماعی و ناکام گذاشتن کسانی که در صدد ایجاد اخلال در نظم و اختلال اجتماعی در کشور هستند، خواهد داشت.

وی اظهار اميدواري كرد: این شعار موجب رونق اقتصادی در جامعه شده و کشور را از تهدیدات دشمن صیانت کرده و وحدت ملی و انسجام اجتماعی را افزایش خواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار