خبرهای داغ:
امام جمعه کلیبر:

دشمنان استاد مطهری را به خاطر بیدارگریش به شهادت رساندند

خبرگزاری بسیج: امام جمعه کلیبر در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی در این شهرستان، شهید مطهری را از جمله شخصیت هایی دانست که در مسیر کمال انسان قدم هایی اساسی و به خاطر بیداری هایی که شهید برای امت اسلامی می داد دشمنان ایشان را به شهادت رساندند.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۵۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام موسوی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی خطاب به مربیان عقیدتی، وجود معلم و مربی برای تربیت انسان را جزو ضروریات خواند و افزود: همه انبیاء الهی با همین هدف انجام رسالت کردند و فضیلت و رشد انسانی زمانی اتفاق می افتد که انسان راهنما داشته باشد تا به بیراهه نرود و از مسیر خدا منحرف نشود.

وی ادامه داد: علوم دینی بصیرت و بیداری، و علوم غیردینی غفلت و جهالت به ارمغان می آورد که اولی در نزد خداوند عزیز و باکرامت است ولی دومی آن قدر پست می شود که انسان پایین تر از حیوان قرار داده و به سقوط می رساند.

امام جمعه کلیبر اظهار کرد: ارزش انسان در گرو علم و ایمان و فرهنگ غنی انسانی اوست و می تواند با یاد گیری و بکارگیری علوم دینی خویشتن را به کمال برساند و یا با تکیه بر اعمال شیطانی و علوم غیر دینی مانند داعشی ها، سلفی ها و سعودی ها خود را به سقوط بکشاند.

آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش کلیبر با حضور اقشار مختلف بسیج برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها