نماینده ولی فقيه درآذربایجان شرقی:

شهدا برای پاسداری از دین، با خدا معامله كردند

خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقيه درآذربایجان شرقی در نخستين يادواره شهداي پاسدار مراغه، گفت: شهدا برای پاسداری از دین، انقلاب و تمامیت ارضی کشور با خدا معامله کردند.
کد خبر: ۸۵۱۹۱۶۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: امروز هرآنچه از بزرگی، عزت و سربلندی ایران اسلامی در دنیا وجود دارد، از برکت خون شهیدان است .
وی ادامه داد: خانواده های شهدا پاسداران انقلاب هستند و آن ها هرچه داشتند در راه عزت و استقلال ایران اسلامی تقدیم کردند .
آیت الله شبستری با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی از جنگ مایوس شده و به جنگ نرم روی آورده اند، تاكيد كرد: خانواده ها در عرصه جنگ نرم بايد بیشتر به فکر جوانان و آینده سازان ایران اسلامی باشند.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم ایران هرآنچه که در توان دارند پس از پیروزی انقلاب در عرصه های مختلف در برابر دشمنان به نمایش گذاشته اند از مسئولان خواست با حل معضل بیکاری، کمک به تولید، نظارت و کنترل بازار بیشتر به فکر مردم باشند .
امام جمعه تبريز اظهار داشت: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب و پس از آن با پیروی محض از رهبری سربلند بوده اند و از این پس نيز در سايه رهبری انقلاب قله های موفقیت و پیروزی را یکی پس از دیگری پشت سرمی گذارند .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار