فرمانده سپاه ناحیه طارم خبر داد

اعزام 250 طارمی به مرقد امام خمینی (ره)

فرمانده سپاه ناحیه طارم از اعزام 250 طارمی به مرقد امام خمینی (ره)خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۳۳۵۴
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، اقبال جهابنخشی‌ در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای اعزام زائران شهرستان طارم به مرقد امام راحل (ره) همزمان با سالگرد ارتحال ایشان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امسال 250 نفر از زائران شهرستان طارم به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد، تصریح کرد:این تعداد در قالب 5 دستگاه اتوبوس که سه دستگاه اتوبوس برادران و دو دستگاه اتوبوس خواهران به مرقد امام اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه طارم با بیان اینکه زائران شهرستان طارم در روز 13 خرداد ماه سال جاری به مرقد امام اعزام می‌شوند، افزود: این زائران برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در مرقد امام حضور می‌یابند.

وی بر لزوم حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب تأکید کرد و یادآور شد: امکانات لازم خودروهای سبک برای اعزام زائران به مرقد امام با همکاری و پشتیبانی ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال آماده شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود، گفت : سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی لازم برای اعزام روحانیون را انجام داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات